Быстрый переход к готовым работам
|
Предмет вивчення дисципліни Рекламний менеджмент
Предметом вивчення дисципліни «Рекламний менеджмент” є
реклама як товар і процес. Реклама
– невіддільне явище сучасності, що зародилося ще на світанку цивілізації,
пережило різні етапи становлення разом з еволюцією людини, її потреб і
культурного розвитку. В умовах ринку цивілізована реклама є необхідною
складовою системи комунікацій суб'єктів підприємницької діяльності. Вона не
тільки інформує потенційних покупців і споживачів про можливості купівлі того
чи іншого товару, а й дає змогу оптимального вибору завдяки об'єктивної інформації
щодо його якості, ціни, засобу використання й сервісного забезпечення. Поява
новітніх комп'ютерних технологій і світових телекомунікаційних мереж сприяла
виникненню такого поняття, як інтегровані рекламні комунікації та системи
товаропросування. Створення
й застосування інформаційних систем і технологій у рекламі дає змогу докорінно
змінювати характер рекламних комунікацій, моделювати процес рекламної
діяльності, здійснювати комп'ютерне тестування рекламних засобів,
автоматизувати процеси планування рекламної компанії, економіко-математичними
методами оптимізувати розрахунки відповідних витрат, прогнозувати й зменшувати
ступінь ризику, приймаючи маркетингові рішення. Таким
чином, рекламний менеджмент – це процес управління, підготовки та організації
рекламних кампаній з використанням новітніх технологій. Для
реалізації цілей рекламного менеджменту необхідно знати і вміти застосовувати у
практичній діяльності закони, закономірності та принципи рекламної діяльності,
форми і способи організації, підготовки та проведення рекламних кампаній. Однією
з форм всебічного вивчення предмету "Рекламний менеджмент" є
написання курсової роботи. Мета курсової роботи – поглиблення теоретичних
знань, розширення практичних вмінь у сфері рекламного менеджменту, що сприяє
формуванню професійних навичок майбутніх спеціалістів з маркетингу. Заказать написание авторской работы |
|