Быстрый переход к готовым работам
|
Методичні рекомендації до захисту курсової роботи
Захист курсової роботи
відбувається в комісії, що складається із завідуючого кафедрою та
викладачів кафедри. Під час захисту
роботи студент демонструє не тільки вміння самостійно виконувати курсові
дослідження, але й дає уявлення членам комісії про ступінь його володіння
теоретичним матеріалом, вміння застосовувати одержані теоретичні знання під час
виконання практичних завдань та рівень підготовки майбутнього фахівця з маркетингу
в цілому. Під час
доповіді студент називає тему і мету роботи; визначає об’єкт і предмет
дослідження, підкреслює актуальність, наукову та практичну цінність теми;
коротко передає суть роботи та її результати. Особливу увагу при цьому
необхідно звернути на практичну частину роботи. Доповідь повинна бути чіткою,
логічно побудованою, емоційною. У кінці виступу студент також чітко формулює
висновки та конкретні пропозиції. Тривалість доповіді не повинна перевищувати
10 хвилин. При захисті курсової роботи автор повинен давати чіткі аргументовані
відповіді на запитання членів комісії та робити пояснення до зауважень членів
комісії. Захист курсової роботи бажано супроводжувати
комп’ютерною презентацією, підготовленою за допомогою програми Power Point. Заказать написание авторской работы |
|