У нас уже 121437 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методичні вказівки до виконання дослідницького завдання

Визначаючи об’єкт реклами, бажано розробити піонерний у будь-якій галузі товар чи послугу, який задовольняв би зовсім нові потреби споживачів. Студентам, що працюють, бажано розробити рекламу товару чи послуги, що виробляється фірмою (підприємством).

На другому етапі, по-перше, необхідно визначити групи найбільш вірогідних споживачів, а також відповісти на наступні питання:

-          які ринки або їх сегменти є найбільш перспективними;

-          яку потребу задовольняє товар, що буде рекламуватися, та наскільки сильна ця потреба;

-          на який результат розраховує споживач, приймаючи рішення про покупку.

-          які якості товару найбільш привабливі для покупця;

-          як покупці сприйматимуть продукцію, що буде рекламуватися;

-          як вони відносяться до аналогічних товарів конкурентів;

-          за якими причинами покупець може відмовитись від товару, що буде рекламуватися та чи можна запобігти цього через рекламу.

По-друге, аналізуючи продукцію, що буде рекламуватися, потрібно визначити, чи відповідає товар споживацьким потребам, а також виділити його найбільш вагомі переваги.

По-третє, вивчаючи ринок збуту, необхідно акцентувати увагу на таких моментах, як:

-          який об’єм, місткість та насиченість даного ринку;

-          характерні особливості ринку (географічні, політичні, економічні, тощо);

-          рівень попиту та пропозиції на товар чи послугу, що будуть рекламуватися;

-          конкурентне становище (окремо перелік вітчизняних та закордонних конкурентів; найбільш сильні конкуренти, тощо);

-          відсоткова частка ринку, яку фірма ставить за мету завоювати;

-          бажана відсоткова частка рекламного ринку фірми;

-          відсоток усіх потенціальних покупців, які підлягатимуть дії реклами;

-          відсоток усіх потенціальних покупців, на яких фактично могла б вплинути реклама;

Третій етап повинен починатися з чіткого визначення стратегічних цілей реклами: інформування, переконання чи нагадування; фінансові, збутові, ситуаційні, тощо. Після цього необхідно визначити та обґрунтувати загальний розмір рекламного бюджету за допомогою метода Г. Юла, що відноситься до категорії “цілей і завдань” (див. п. 2.3) та розподілити витрати за його статтями: адміністративні витрати (заробітна плата робітників рекламної служби, накладні витрати, тощо – 5 – 10% від загальної суми); витрати на купівлю рекламного простору (70 – 90% ); витрати на виробництво рекламоносіїв  (≈ 5%); гонорари рекламним агенціям; інші витрати (закупка інформаційних баз, попередні дослідження тощо – 0 – 5%).

Четвертий етап передбачає детальний аналіз засобів реклами, в яких можна розмістити рекламне звернення, включаючи наступні аспекти:

-          ступінь сумісності із товаром або послугою, що будуть рекламуватися;

-          переваги та недоліки;

-          бажані широта охоплення, частота появлення та сила впливу;

-          вартість розміщення в них рекламних звернень.

Далі необхідно визначити найбільш придатні для проведення саме цієї рекламної кампанії канали розповсюдження рекламної інформації з обґрунтуванням цього вибору, після чого потрібно вибрати носії реклами шляхом їх порівняння за одним чи декількома показниками (мілайн, трулайн, сукупний рейтинговий пункт, тощо). Наприкінці цього етапу треба скласти календарний план виходу реклами.

На п’ятому етапі розробки рекламної кампанії слід скласти та творчо оформити слоган і текст рекламного звернення.



Заказать написание авторской работы

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:


© 2006-2016. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.