Быстрый переход к готовым работам
|
ОСОБЛИВОСТІ ОКРЕМИХ ЕТАШВ МИНЕВОГО ЦИКЛУ НОВИМ ТОВАРІВ
Загальний рівень збуту нової продукції і темп його зростання за визначенням провідних маркетологів країн розвинутої ринкової економіки залежить від двох складових поведінки споживачів: визнання товару та впливу на його розповсюдження (дифузію). Процес визнання складається із п'яти етапів: 1) знання — людина довідується про наявність продукту і отримує певне уявлення про його функціонування; 2) переконання — людина формує сприятливе або негативне ставлення до товару; 3) рішення — людина діє в напрямку вибору чи ігнорування товару; 4) реалізація — людина купує товар; 5) підтвердження — людина шукає підкріплення доцільності своєї покупки і може її більше не повторити, якщо натрапить на суперечливу інформацію або колиАнформації взагалі бракуватиме. Темп визнання нового товару залежить від складу споживачів, якості продукції та маркетингових зусиль фірми.
Процес
розповсюдження (дифузії) товару свідчить, як часто різні сегменти-ринку його визнають і купують. Він охоплює
період з початку впровадження продукту до насичення ринку. Першими споживачами нового товару є новатори. Заказать написание авторской работы |
|