У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Аналіз конкурентоспроможності банку щодо розрахунково-касового обслуговування клієнтів

В умовах конкуренції і можливостей клієнта щодо вибору обслуговуючого банку, конкурентоспроможність розрахунково-касо­вих послуг, які банк надає клієнтам, має вагоме значення для роз­ширення його клієнтської бази.

Аналіз конкурентоспроможності послуг банку включає такі етапи:

1)  визначення ринку банку, що включає географічну зону, клі­єнтів, ідентифікацію банків-конкурентів;

2)  визначення показників конкурентоспроможності розрахун­ково-касового обслуговування;

3)  порівняльний аналіз показників конкурентоспроможності банку з показниками банків-конкурентів;.

4)  висновки щодо напрямів підвищення конкурентоспроможності банку на ринку розрахункових і касових послуг.

Аналіз ділянки ринку банку здійснюється в складі маркетин­гового дослідження.

Показники конкурентоспроможності банківських послуг є ти­повими для ринку послуг, але мають враховувати особливості банківської діяльності.

Аналіз конкурентоспроможності розрахунково-касових по­слуг здійснюється за такими показниками:

   наявність розвиненої мережі структурних підрозділів, які надають розрахункові та касові послуги (кількість і типи);

   кількість банкоматів;

   кількість торговельних (банківських) терміналів та інших електронних пристроїв;

   зручність розташування;

   кількість імпринтерів;

   послуги, які надає банк, порівняно з особливостями та характеристиками послуг банків-конкурентів;

   наявність вільного входу до місця здійснення операції;

   зручність місця проведення операції для клієнта;

   рівень конфіденційності операції;

   тривалість надання послуги;

   тривалість операційного часу банку;

   регламент обміну інформацією по каналах зв'язку при елек­тронній формі розрахункових документів;

   можливість філії щодо надання всього переліку послуг, які надає головний банк;

   своєчасність здійснення переказів;

 

286

   кількість випадків і сума пені за перевищення нормативного
терміну проходження платежів;

   термін замовлення для зняття з рахунка готівкових коштів;

   рівень тарифів на послуги відносно рівня тарифів банків-конкурентів;

   розмір плати банком клієнтові за тимчасове користування
залишком коштів на його поточному рахунку;

   періодичність сплати банком клієнтові процентів за користування залишком коштів на його поточному рахунку;

   розмір пені, яку клієнт сплачує банку у випадку несвоєчасного повідомлення банку про факти помилкового зарахування коштів на рахунок та /чи несвоєчасного їх повернення;

   розмір пені, яку клієнт сплачує банку у випадку несвоєчасної оплати послуг банку;

   наявність технічних засобів зв'язку для отримання інформації про стан рахунку;

   можливість проведення електронних банківських операцій.

Аналіз конкурентоспроможності розрахунково-касових послуг здійснюється окремо для оптового і роздрібного ринку у зв'язку з різними умовами надання послуг, різними критеріями оцінки якос­ті послуг юридичними і фізичними особами, різним ступенем відкритості інформації на цих сегментах.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.