У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Помилки при розробці та проведенні тренінгу продаж

Помилкові очікування від тренінгу продажів

1. На продавців, що пройшли тренінг, перекладаються проблеми маркетингового планування і маркетингового просування товарів, проблеми організації всієї системи продаж і збуту.

Звичайно, необхідно залучати продавців до маркетингового планування, маркетингових досліджень і т. п., але підвищення індивідуальної майстерності продавця у області продажів лише частково впливає на виконання маркетингових і інших задач.

2. Керівники намагаються відправити на навчання "невдах" і "важких співробітників" замість співробітників, обдарованих від природи, справжніх трудівників, вдумливих людей.

Навчитися можуть далеко не всі категорії продавців. Більшість "невдах" і "важких дітей" навчається протягом років тільки в процесі роботи на фірмі; їм доручають саму низькооплачувану і рутинну роботу, що в основному забезпечує продажі. Активно, через тренінги, учити потрібно інших — талановитих і сприйнятливих.

3. Від тренінгу чекають швидкодійного мотивуючого ефекту, завдяки якому всім відразу стане набагато цікавіше займатися продажами.

Часто після тренінгу наступає "затишшя", після якого відбувається різке переосмислення продавцями своєї діяльності і тільки потім виникає емоційний підйом. Хороший тренінг служить "комунікативній розкутості" продавця — він зі своєї суб'єктивної позиції починає легше здійснювати продажі. Але без хорошої системи мотивації в компанії успіху не передбачається.

4. Прогнозується різке підвищення об'ємів продажів від всіх продавців, що пройшли тренінг. При цьому не оцінюється, в що щодня компанії може обходитися некомпетентність продавців.

Відстежити економічний ефект від тренінгу можна, якщо розробляються анкети, в яких учасники оцінюють корисність такого навчання і його зв'язок з практичними успіхами (відразу після тренінгу і через деякий час), а також якщо ведеться аналіз фактору результатів продаж. Освіта — база для роботи. Тренінг — довгострокове капіталовкладення в персонал [11].

Безумовно, особистість і досвід тренера роблять визначальний вплив на процес, характер і результати навчання. Тому, привертаючи тренера, потрібно зрозуміти його "особисту парадигму", його рольовий стереотип поведінки при навчанні; бажано, щоб сам тренер розумів відмінності ролей і міг застосовувати всі нижчеперераховані підходи.

Основні тренерсько-індивідуальні підходи до навчання:

1. "Роби як я" (або "роби як Іванов"). За основу береться повне наслідування успішним прийомам, стилю, словесним оборотам і т.п. окремого успішного продавця.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.