Быстрый переход к готовым работам
|
Інноваційні складові трансформації підприємств сфери послугДинамічний процес розвитку підприємств у ринковому середовищі пов’язаний із безперервними змінами їхньої діяльності і структури: протягом порівняно нетривалих часових періодів певних змін зазнають асортимент продукції, технології її виготовлення, організація виробничо-збутових процесів, внутрішньої структури господарського суб’єкта, напрями та інтенсивність витратних і доходних потоків. У науковій літературі такі зміни характеризуються за допомогою різних термінів: «адаптація», «модифікація», «трансформація», «реструктуризація», «реінжиніринг», які істотно розрізняють за такими семантичними характеристиками, як зміст, обсяг, супідрядність. На наш погляд найширшим з вищеподаного переліку є трансформація, решта термінів характеризують окремі аспекти трансформаційних процесів: цільову спрямованість, способи досягнення поставленої мети та їхню ефективність. Ефективність управління трансформаційними процесами на сучасних підприємствах, як виробничої, так і невиробничої сфери пов’язана із усвідомленням та застосуванням дієвих науково обґрунтованих методів організації та контролю за господарськими процесами. Відбір останніх передбачає аналіз існуючих підходів до визначення та змістової характеристики менеджменту трансформаційних процесів. Однак поки що проблемі трансформації підприємств сфери послуг приділяється значно менше уваги, аніж питанням узгодження трансформації економічних систем макро- та макрорівня чи управління трансформаційними процесами, спрямованими на підвищення ефективності функціонування виробничих підприємств окремих галузей промисловості. Для визначення суттєвих характеристик менеджменту трансформаційних процесів підприємств сфери послуг потрібно детальніше зупинитися на вже вивчених особливостях управління трансформаційними процесами з метою підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання. |
|