У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Сутність та значення підвищення конкурентоспроможності регіону

Сутність та значення підвищення конкурентоспроможності регіону В сучасних умовах, коли спостерігається посилення конкуренції, на ринку (як внутрішньому, так і зовнішньому) різко зростає значення такого важливого фактору забезпечення ефективного господарювання як конкурентоспроможність. Конкуренція в перекладі з грецької мови означає протистояння, протиборство, суперництво, змагання [48, С. 267]. В економічній літературі представлено багато визначень поняття конкуренції. В Законі України «Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності» конкуренція трактується як змагання підприємців, коли їх самостійні дії обмежують можливість кожного з них впливати на загальні умови реалізації товарів на ринку і стимулюють виробництво тих товарів, яких потребує споживач [55]. В умовах розвитку зовнішньоторговельних відносин, зростання впливу конкуренції на стан та розвиток діяльності підприємств зростає роль її похідного фактора – конкурентоспроможності. Поняття здатності підприємств утримувати достатньо високі позиції на ринку свого товару досить актуальне поняття сьогодення. Маркетинговий підхід у формуванні стратегії просування товарів на ринку має найвагоміше місце в процесі управління діяльністю підприємства. Він формує певні переваги товарів (якісні, інформаційні, видові і т.д.) на ринку поміж інших аналогів. Через високий ступінь актуальності та багатогранності питання пропонуємо більш детально розглянути поняття конкурентоспроможності для подальшого уникнення невизначеності у трактування самого поняття. Так, енциклопедичний словник визначає поняття конкурентоспроможності як здатність протистояння у боротьбі [13, С. 618] . На думку С.К. Хамініч конкурентоспроможність – це багатогранна багаторівнева категорія, яка в ринкових умовах стає інтегральною характеристикою господарюючого суб’єкта щодо його відповідності об’єктивним економічним умовам [105]. А. Ю. Юданов пропонує достатньо широке тлумачення. Він стверджує, що ринкова конкурентоспроможність — здатність фірм боротися за обмежений обсяг платоспроможного попи¬ту споживачів, що ведеться ними на недоступних сегментах ринку [117] І.Ю.Сіваченко характеризує конкурентоспроможність з точки зору номенклатурної багато чисельності матеріальних благ та конкретизує термін відносно продукції. Конкурентоспроможність на його думку - сукупність якісних і вартісних властивостей продук¬ції, які забезпечують задоволення конкрет¬них потреб споживачів на певному сегменті зовнішнього ринку. Аналогічної думки й І.З. Должанський, який розглядає конкурентоспроможність як економічну категорію. Він стверджує, що її сут¬ність в найбільш узагальненій формі відображаюється як здатність суб'єкта набу¬вати чи володіти такими якостями, що забезпечують його переваги та успіш¬ність діяльності [144]. Багато вчених приділяють увагу класифікації конкурентоспроможності. Вона є комплексним поняттям і включає в себе поняття конкурентоспроможності держави, конкурентоспроможності економіки, конкурентоспроможності галузі, фірми, керівника підприємства, персоналу, використовуваних технологій виробництва і т.д. У своєму розвитку теорія міжнародної конкурентоспроможності пройшла ряд етапів і відобразилася у різних напрямах економічної думки. Багато вчених приділяло значну увагу класифікації досліджуваного поняття.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.