У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методологічні підходи до оцінки підприємств з позиції управління їх вартістю

Методологічні підходи до оцінки підприємств з позиції управління їх вартістю До сучасної наукової парадигми фінансової реструктуризації так само можна від-нести концепцію управління вартістю підприємств на основі цінового підходу. Під впли-вом сучасних тенденцій розвитку макроекономічних умов набувають значення процеси трансформації економіки, заснованої на ціновому підході. Дана концепція виникла на базі концептуальних системних підходів стратегічного управління, розроблених Р.С. Капланом, Д.П. Нертоном (BSC) [426, с.368]. Вартісний підхід дає можливість використати єдині показники під час прийняття як стратегічних, так і оперативних інвестиційних рішень, визначати, де створюється до-дана вартість і ефективно управляти грошовими потоками для збільшення капіталу акціонерів у процесі реструктуризації. Сучасна концепція управління вартістю підприємства й методи її оцінки зорієнто-вані на визначення й управління ринковою вартістю. При цьому підході можливо в ціло-му вартість підприємствам розбити на декілька методів, визначених по наступних групах: методи, які базуються на визначенні вартості окремих активів (майновий підхід); методи, які базуються на аналізі кон'юнктури фондового ринку (ринковий підхід); методи, в основі яких лежить аналіз доходів компанії (дохідний метод). Майновий підхід при оцінці вартості компанії базується на оцінці витрат, спрямо-ваних на нагромадження або визначення можливої вартості реалізації різних видів акти-вів: матеріальних – основних і обігових, і нематеріальних. Сума вартості всіх цих активів є загальною вартістю підприємства. Ринковий підхід дає можливості визначити ціну, яку готові заплатити нові власники нинішнім акціонерам за оцінене підприємство, при цьому загальна вартість підприємства визначається як сукупна ринкова вартість її акцій на основі порівняння оцінюваного підприємства з аналогічним. Такий підхід дає можливість визначити поточну ринкову вартість без обліку перспектив її зростання. Дохідний метод базується на аналізі грошових потоків або визначенні економічного прибутку. По суті, дохідний підхід показує ефективність і період повернення інвестицій, з огляду на альтернативну вартість використання капіталу й премії за ризик, і зорієнтований на задоволення потреб власників підприємства в збільшенні свого капіталу. Вартість підприємства, визначена за дохідним методом, багато в чому обумовлена очікуваними доходами. Оцінка вартості на основі майнового, ринкового або дохідного методів лише з використанням ринкового критерію не показує вартісної цінності для широкого кола споживачів, не адекватно показує конкурентоспроможність і її можливості до зростання.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.