У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Ступінь розробки наукового завдання в попередніх дослідженнях

Ступінь розробки наукового завдання в попередніх дослідженнях З метою дослідження ступеня розробки наукового завдання в попередніх дослідженнях розглядаються такі аспекти питання розробки економічного механізму забезпечення ефективності діяльності суб’єкта господарювання (підприємства) як інвестиційного проекту: механізм організації і управління (функціонування) підприємства (проекту); економічна ефективність інвестицій підприємства (проекту); економічна оцінка діяльності підприємства. Оскільки в даній роботі досліджується підприємство з підготовки персоналу, то також розглянемо дослідження попередників щодо кадрового потенціалу підприємств та політики підготовки персоналу, та щодо діяльності освітніх організацій (оскільки авіаційний навчальний центр є освітньою організацією) як суб’єктів господарювання. Ці дослідження розглядаються на принципі узагальнення діяльності суб’єктів господарювання. Крім того діяльність бортпровідника будемо вважати діяльністю оператора ергатичної системи “повітряне судно”. Механізм організації і управління (функціонування) підприємства (проекту) досліджується у нижченаведених наукових роботах. У роботі [51] розроблено модель процесу управління власністю авіакомпанії, вдосконалено систему критеріїв визначення витрат на управління власністю, процес визначення ефективності управління власністю. Одержали подальший розвиток система цілей, методів і механізму управління власністю суб’єкта господарювання, принципи побудови системи управління власністю авіакомпанії. Одним з головних процесів управління власністю є процес управління структурою власності – складом власників авіакомпанії та розміром часток, що їм належать. У [51] розглянуто саме управління власністю суб’єктів господарювання авіатранспортної галузі. У роботі [98] запропоновано рекомендації із впровадження економічного механізму оперативного управління аеропортом на основі удосконалення комплексної автоматизованої системи бюджетування, удосконалено визначення понять “економічний механізм оперативного управління аеропорту”, під яким розуміється сукупність економічних важелів, елементів, інструментів і їх взаємозв’язків. У роботі [110] наукова новизна одержаних результатів полягає в удосконаленні діючих і розробці нових положень ефективного управління авіакомпаніями у зовнішньому середовищі, що динамічно змінюється, та конкурентному оточенні. Поглиблено поняття стратегічного управління в результаті формулювання системи основних понять і задач, що вирішуються на окремих етапах розробки стратегій. Теоретичною основою ефективного функціонування підприємств у динамічно змінюваному зовнішньому середовищі є стратегічне управління, об’єктом дослідження якого є механізм взаємодії зовнішнього середовища і суб’єкта господарювання. Стратегія розглядається як система дій, спрямованих на укріплення позицій авіакомпанії на ринку. Розробка стратегій здійснюється на основі аналізу і прогнозу стану зовнішнього і внутрішнього середовищі та відбувається у декілька етапів. Особливість розроблених і використаних авіакомпанією стратегій полягає в високій споживчій якості послуг, яка досягається за рахунок інвестицій у закупівлю чи модернізацію авіатехніки, установку сучасного аеронавігаційного устаткування й систем життєзабезпечення. Розглянуті питання ефективного впровадження сучасних методів управління в практику господарювання авіакомпаній. Зроблено висновок, що організація управління та прийняття рішень в авіакомпанії повинна відповідати специфічним вимогам цільових сегментів ринків. Мета розробки стратегій – підвищення конкурентноздатності. У роботі [134] удосконалено класифікацію факторів організаційно-економічного впливу на підвищення конкурентоспроможності ринку пасажирських перевезень. Визначено сутність організаційно-економічного механізму стосовно сфери пасажирського транспорту як сукупності економічних відносин, форм і методів господарювання у зв’язку з реалізацією пасажирськими підприємствами різноманітних послуг з перевезення та обслуговування пасажирів у країні та за її межами. Ефективність функціонування транспортних підприємств та їх адаптація до ринкових умов у значній мірі визначаються якістю управлінських рішень, тому важливим інструментом розробки і реалізації стратегії стають маркетингові дослідження ринку пасажирських перевезень. Визначено поняття “організаційно-економічний механізм ринку пасажирських перевезень”, що характеризує сукупність форм, методів, способів взаємодії та важелів управління і стимулювання, спрямованих на досягнення стратегічної мети при управління економічними процесами на транспорті. У роботі [68] вперше запропоновано підхід щодо формування інтегрованої системи управління потенціалом розвитку промислового підприємства на підставі стійких відзначних переваг, який грунтується на управління складовими потенціалу підприємств, що забезпечує комплексну реалізацію наявних резервів розвитку суб’єктів господарювання важкого машинобудування. Встановлено, що процес управління потенціалом може включати кілька стадій та етапів, основними з яких є формування, використання і розвиток. Управління потенціалом розвитку промислового підприємства відбувається на підставі оцінки, яка передбачає аналіз окремих функціональних складових (виробничої, фінансової, кадрової, управлінської, маркетингової), а відтак грунтовнішого визначення рівнів їх реалізації. Організація функціонування інтегрованої системи управління передбачає розподіл відповідальності за виконання функцій щодо використання складових потенціалу між відповідними підрозділами підприємства. У роботі [96] виходячи із специфічних особливостей галузі зв’язку сформульоване поняття системи управління виробництвом послуг зв’язку і розуміється сукупність організаційно оформлених, взаємодіючих груп людей або окремих працівників, які виконують різні види управлінської діяльності (функції: прогнозування, планування, організація, координація, стимулювання, контроль) на всіх ієрархічних рівнях і здійснюють вплив на колектив людей, окремих працівників матеріально-технічної сфери виробництва послуг зв’язку і спрямованість різних взаємодіючих ланок на реалізацію мети управління. В умовах галузі зв’язку проведене формулювання цілей управління на різних її ієрархічних рівнях. Кожен рівень має свої цілі, свою структуру, що відбиває інтереси окремих працівників, колективів з урахуванням суспільних інтересів, у відповідності з дією закономірностей управління, єдністю системи управління.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.