У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Фактори формування конкурентного середовища на ринках зерна

Фактори формування конкурентного середовища на ринках зерна Найважливішим елементом ринкового механізму є конкуренція - взаємна боротьба між учасниками ринкових відносин на найбільш вигідні умови виробництва і збуту товарів, зростання обсягів виробництва і за одержання максимального ефекту. Світова практика показала, що в умовах ринку саме конкуренція є головним економічним механізмом, що підтримує ефективність господарської діяльності, що забезпечує захист прав споживачів і найбільш повне задоволення їхніх запитів. Конкуренція стимулює виробництво товарів і послуг, які потрібні споживачеві, і, навпаки, змушує товаровиробників скорочувати або припиняти зовсім виробництво продукції, що не користується попитом. Саме конкуренція змушує товаровиробників постійно вивчати попит на продукцію, що випускається ними, удосконалювати виробництво, забезпечувати його економічність, застосовувати нові технології виробництва, обновляти товарний асортимент, підвищувати якість продукції, що випускається, забезпечувати постійний пошук найбільш ефективних методів збуту товарів, їхнє просування на ринок. Конкуренція є одним із природних ринкових регуляторів ціноутворення. Вона змушує підприємства утримувати ціни на свою продукцію у визначених рамках, що склалися на даному ринку в результаті конкурентної боротьби; перешкоджає необґрунтованому зростанню цін. Під тиском конкуренції в товаровиробників виникає необхідність у постійній турботі про якість своєї продукції і пошуку нових вигідних її властивостей. Продукція сільського господарства більш високої якості, вироблена з меншими витратами виробництва, користується попитом і, отже, дає товаровиробникові її переваги в боротьбі за споживача. У результаті споживач одержує можливість купувати високоякісний товар за порівняно доступною циною. Конкуренція має фундаментальне значення для функціонування ринкової економіки. Вона виступає як зовнішня примусова сила, що змушує товаровиробників звернутися "особливо до споживача" і з цією метою розширювати виробництво саме товарів, які користуються попитом, поліпшувати якість продукції, знижувати її собівартість. Таким чином, єдиним економічним механізмом захисту прав споживачів і підтримки ефективності господарювання, виробленим світовою практикою, є конкуренція. Розрізняють два основних види конкуренції: цінову і нецінову. Характерною рисою більшості товарних ринків сільськогосподарської продукції в Україні в даний час є пріоритет цінової конкуренції над неціновою. Основною причиною цього є вкрай низький рівень доходів великої частини населення, що, поряд з особливостями зерна, веде до того, що покупці віддають перевагу більш дешевій продукції, замість дорогої, але більш високоякісної. Діяльність товаровиробників багато в чому залежить від типу ринку, на якому вони функціонують. Існує кілька підходів до виділення типів (моделей) ринку.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.