Быстрый переход к готовым работам
|
Прогнозування кон’юнктури світового ринку винаПрогнозування кон’юнктури світового ринку вина Причиною незначної представленості української винопродукції на світовому ринку є слабка поінформованість вітчизняних виробників про тенденції його розвитку. Прогнозування дозволяє передбачати зміни у світовій кон'юнктурі й, відповідно, будувати стратегію розвитку власного експортооорієнтованого виробництва. Складання достовірного прогнозу - складний процес, що вимагає врахування впливу значної кількості факторів, тенденцій, специфіки виробництва вина в різних регіонах світу, попиту й споживання продукції. На першому етапі прогнозування формується масив необхідної інформації. Далі здійснюється її обробка за вибраними методами, оцінка й аналіз отриманих результатів, визначення ймовірності реалізації прогнозу й обґрунтування можливих перспектив розвитку світового ринку вина. Головним фактором еволюції виноградо-виноробної галузі є обсяги споживання винопродукції. Бажання й потреби покупців формують ринок збуту. У глобальному аспекті попит кінцевих споживачів на винопродукцію залежить від низки факторів: продуктів замінників, культури споживання й традицій країн, доходів населення. |
|