У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Маркетинг, як умова реалізації ідей бізнес-плану та ринкової поведінки підприємства

Маркетинг, як умова реалізації ідей бізнес-плану та ринкової поведінки підприємства Проблемами ризику, невизначеності, планування та маркетингу в АПК займаються вчені-економісти Л.А. Абрамова [2], В.Г. Андрійчук [7], С.З.Бойко [12,13], В.В. Вітлінський [20], Р.В.Глібов [30], О.П.Гогуля [31,32], А.Н. Дам’янов [49], В.М. Нелеп [133], А.Ф. Павленко [142 - 144], В.Н.Парсяк [145], В.М. Рабштина [155], П.Т.Саблук [170 - 172] та інші. Однак, слід відзначити, що деякі питання, пов'язані з маркетинговою діяльністю підприємств, об'єд¬нань та інших формувань в умовах невизначеності, все ж залишаються не до кінця виріше¬ними. Наприклад, потребує дальшого поглиблення та наукового обґрунтування діяльність підприємства чи іншого виробничого фор¬мування з вивчення внутрішнього і зовнішнього ринків, спрямо¬вана на забезпечення найбільш ефективного його функціонування та вигідної реалізації конкурентоспроможної продукції [143,с.156]. Ринкове середовище, в яке вступають підприємства і організації, закономірно ставить перед ними двоєдине завдання: зібрати та згуртувати навколо себе надійних партнерів і завдяки цьому працювати на випередження, щоб утримати свою ринкову позицію і бути попереду конкурентів. Така логіка ринкової поведінки і є тим важелем, який спонукає кожне підприємство працювати не за звичкою, не за вже усталеними методами, а шукати нові шляхи, нові підходи, нові вирішення, тобто працювати інноваційно. Для молокопереробних підприємств це означає не що інше, як модернізацію технології переробки, пошук нових ринків сировини та збуту продукції, орієнтацію на підвищення ефективності виробництва, вдосконалення асортименту продукції та ін. Все це передбачає такий ємкий важель ринкової економіки як підприємливість. Розвиток ринкової економіки сам по собі виробив чіткі позиції поведінки підприємств і озброїв їх такими важливими економічно-організаційними інструментами як маркетинг і бізнес-планування. У цих двох поняттях міститься вся суть ринкової поведінки: бізнес-план може бути реальним та дієвим, якщо він розроблений на основі всебічних маркетингових досліджень, як і сам бізнес-план є підставою здійснення цих досліджень. В умовах ринкової системи господарювання кожне підприємство може працювати прибутково, коли воно керується ретельно підготовленим планом. Така потреба викликана передусім тим, що швидкі зміни зовнішнього середовища функціонування підприємства, їх динамізм та невизначеність стають тим фактором, який вимагає скоординованої та передбачуваної діяльності, що в свою чергу обумовлює розробку стратегії та здійснення оперативних дій на чітко визначений період. Інструментом, який може визначати успіх підприємницької діяльності, і є бізнес-план, в якому знаходять своє втілення виважені і надійні орієнтири і реальні можливості господарювання.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.