У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Впровадження заходів по забезпеченню логістизації маркетингової діяльності

Впровадження заходів по забезпеченню логістизації маркетингової діяльності Для молокопереробних підприємств досить важливо в процесі ринкової адаптації забезпечити перехід від ієрархічно встановлених зв’язків, що були сформовані в минулому і значною мірою перенесені в сучасне економічне життя, і перейти до формування вільних комерційних зв’язків, принаймні в трьох таких сферах як постачання, виробництво і збут. У цьому відношенні особлива роль належить логістиці, тобто ринково-виваженому управлінню системою зв’язків, в які підприємство вступає із зовнішнім і внутрішнім середовищем. Логістизація зв’язків - це той економічно - управлінський важіль, який дозволяє мати чітку відповідь і повну уяву про певні економічні потоки (зв’язки), в основі чого лежать такі важливі критерії, як конкретний час, потрібне місце, визначений об’єкт, необхідна якість і прийнятна ціна. Збутова логістика, чи логістика розподілу - невід’ємна частина загальної логістичної системи, яка забезпечує найбільш ефективну організацію розподілу продукції, яка виробляється. Вона охоплює весь ланцюг системи розподілу: маркетинг, транспортування, складування та інше. В цілісній стратегії розподільчої логістики можна виділити дві основні сторони. У спрощеному вигляді їх можна представити, по-перше, як вивчення потреб ринку, чим відповідно займається маркетинг, і по-друге, як способи та методи найбільш повного задоволення цих потреб шляхом більш ефективної організації транспортно-експедиційного обслуговування. Основний акцент у плануванні за допомогою логістичних методів робиться на виявленні та врахуванні споживчих та інших характеристик продукції, а також визначенні їх залежності від ринкових факторів. Перш за все, сюди включаються конкуренція, попит на ринку, доступність ринку та ряд інших факторів. Для успішного просування товару на ринку необхідно провести ряд підготовчих проектів-досліджень, які включають: планування обсягу і номенклатури товарів з врахуванням залежності від різних факторів; перевірку планування шляхом моделювання збутової діяльності і визначення достовірності планування; прийняття плану дій зі збуту і використання його показників для виробничої програми. Цей аналіз зазвичай проводить спеціальна аналітична група відділу збуту. В наш час висловлюється обґрунтована думка, що включення маркетингу в розподільчу логістику в якості її складової частини може стати одним із найбільш ефективних шляхів вдосконалення збутової діяльності. Підприємства-виробники стали гостріше відчувати потребу в докладній та різнобічній інформації про ринок продукції, яку випускають, та всіх змінах споживчого попиту. Чутливе реагування на найменші зміни кон’юнктури ринку стало життєво необхідним. Таке реагування можливе лише у випадку ефективного функціонування інформаційного потоку та всієї інформаційної логістики в цілому. Маючи широку інформацію про ринок товарів та аналітичні дослідження в ньому, підприємство може зробити висновок про ефективність виробництва в цілому і стратегію поведінки на ринку. Особливо важливими такі висновки можуть бути в умовах невизначеності. Стратегія поведінки підприємства може полягати в різних формах впливу на ринкову кон’юнктуру. Найбільш радикальними способами, які дають певний ефект освоєння ринку, є інтеграційні заходи. Побудова зв’язків за принципами логістизації має особливе значення для молокопереробних підприємств. Це обумовлене, на нашу думку, об’єктивними причинами. Так, молочна сировина, як і молочні продукти належать до категорії продуктів нетривалого зберігання і швидкопсувних. Будь-яка асинхронізація зв’язків може призвести до значних втрат сировини і продукції, а значить і збитків. Щоб забезпечити високу якість сировини і готової продукції, необхідні ресурси (корми, ветпрепарати, устаткування ферм, тара і упаковка, інгредієнти, консерванти, ароматизатори тощо) саме в період надходження і переробки сировини. Для забезпечення своєчасності надходження готової продукції на реалізацію, потрібно чітко знати реального покупця і ємність ринку, платоспроможний попит населення, наявність конкурентів.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.