У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Концепція структурування національної системи аудиту в Україні

Концепція структурування національної системи аудиту в Україні Як ми вже вказували вище, існує декілька концепцій створення або необхідності аудиту в сфері бізнес-практики або громадського життя в цілому. З оглядом існуючих концепцій та пропозиціями нових виступає небагато авторів [36,38,45,156,199,232,233,240]. Зокрема С.Голов та С.Зубілевич [38] стисло виклали варіанти теоретичного обґрунтування аудиту у суспільстві. До таких так званих теорій відносяться:  «Теорія агентів» - де аудит розглядається замовником як надання впевненості щодо порядності (або навпаки) найманого управлінського персоналу, якому замовник (а частіше – власник) доручав керування власним капіталом;  Теорія підтвердження кредитоспроможності - від аудитора чекають підтвердження платоспроможності суб’єкта господарювання, якій надав кредитору пакет фінансової звітності та економічне обґрунтування повернення кредиту;  Теорія «сторожової собаки» - від аудитора чекають встановлення точності подій, які мали місце в минулому. При цьому у цій теорії є декілька варіантів: аудитор, як «сторожова собака» (охороняє майно та слідкує за правдивістю звітів найманих менеджерів; аудитор як «нишпорка» - шукає факти крадіжок, шахрайства або помилок найманого управлінського персоналу; аудитор як «собака-поводир» - консультує менеджмент з актуальних питань розвитку, попереджає про ризики бізнесу;  Теорія «модератора» - за нею аудитор виступає як певний об’єднуючий посередник у господарській діяльності між різними сторонами, які виставляють різні вимоги, яки часто протирічять одна одній. Аудитор в цьому випадку повинен обрати таку стратегію збору доказів та такий варіант свого звіту або висновок, які б максимально задовольняли інформаційні потреби максимально більшої кількості замовників аудиту або читачів аудиторських звітів;  Теорія «соціального аудитора» - за нею клієнтом аудитора виступає не власник, не адміністрація підприємства, а суспільство в цілому. За цією теорією не має значення, про що думають особи, що купили акції, важливо, що можуть подумати потенційні покупці акцій;  Квазікритична теорія - за нею думка аудитора та відповідна система збору доказів залежить від безлічі обставин, що виникають.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.