У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Організаційно-економічна сутність і структура малого бізнесу

Організаційно-економічна сутність і структура малого бізнесу Перехід до ринкової системи господарювання визначається переходом до економіки підприємницького типу, а передумовою успішного функціонування ринкових механізмів, перш за все, виступає розвиток малого бізнесу. Найважливішою умовою ефективності ринкової системи є існування та взаємодія підприємств великого, середнього та малого бізнесу, кожен з яких відіграє певну роль в економіці країни. Особливого значення набуває становлення та розвиток сектору малого бізнесу, який є найбільш динамічним елементом в структурі ринкової системи будь-якої країни. У ринковій економіці малий бізнес виступає провідним сектором, який визначає темпи економічного та соціального розвитку країни, структуру і якість валового національного продукту. Поняття малого бізнесу невід’ємно пов’язане із розумінням сутності підприємництва. Особливої уваги в сучасній економіці заслуговує розмаїтість підходів до змісту підприємництва, методів та засобів його функціонування в економічній системі. Й.Шумпетер відзначав, що підприємництво це не рід занять, а склад розуму й властивість натури: потрібно мати особливе уявлення, постійно протистояти тиску рутини. Потрібно бути здатним знайти нове й використати його можливості. Потрібно вміти ризикувати, переборювати страх і діяти незалежно від процесів, що відбуваються, самому ці процеси визначати [110, с.132]. За Й.Шумпетером, підприємницька функція складається в реалізації організаційно-господарських нововведень «нових комбінацій факторів виробництва», які відіграють головну роль у розвитку економіки, забезпечуючи її ріст. Таким чином, однією із центральних фігур господарської діяльності визнається підприємець-інноватор, причому підприємницьку функцію може виконувати як певна особа, так і група осіб. Досить широко трактується Й.Шумпетером зміст інновації: це не тільки виготовлення нового продукту й впровадження нових технологій, але й освоєння нового ринку збуту, нових джерел сировини, нових форм індустріальної організації. Поняття «підприємництво» охоплює широкий спектр визначень, оскільки протягом значного проміжку часу воно перебувало під впливом різноманітних соціально-економічних, культурних та психологічних факторів. Будучи необхідною рисою ринку та його обов’язковим атрибутом, підприємництво є системою економічних, юридичних, історичних, політичних та психологічних відносин. автор кандидат економічних наук СТЕПАНЕНКО ВІКТОРІЯ ОЛЕКСІЇВНА

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.