У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Удосконалення методики оцінки конкурентоспроможності м’ясопереробних підприємств

Удосконалення методики оцінки конкурентоспроможності м’ясопереробних підприємств Вирішення питання про визначення елементів, що формують, забезпеченість конкурентоспроможністю м’ясопереробні підприємства, на наш погляд, буде ґрунтуватися на двох взаємодоповнюючих підходах. З одного боку, проведена оцінка конкурентної ситуації на ринку галузі дозволила виявити сукупність сил, що впливають на конкуренцію в галузі, і характер їхнього впливу, що дає можливість визначити пріоритетні фактори, які формують конкурентоспроможність підприємства, з обліком специфіки конкуренції в галузі. Однак, з іншого боку, необхідна об'єктивна оцінка того, наскільки виявлені фактори забезпечують реальну конкурентоспроможність підприємства. Рішенням даного питання, на наш погляд, є проведення оцінки конкурентоспроможності діючих у галузі підприємств, виявлення найбільш конкурентоспроможних підприємств і визначення напрямів організаційно-економічних засад на основі синтезу факторів, що формують реальну конкурентоспроможність діючих підприємств і конкурентного середовища в галузі. Таким чином, виникає питання про визначення методики оцінки конкурентоспроможності м’ясопереробних підприємств. При цьому необхідно відмітити, що в спеціальній літературі [9;16;145;158;169] найбільший розвиток одержали питання, пов’язані з оцінкою конкурентоспроможності продукції, і головним чином, виробничо-технічного призначення. Питання оцінки конкурентоспроможності підприємства розглядаються досить слабо і розкривається неповною мірою , причому більшою мірою фрагментарно. Вибір і визначення методики оцінки конкурентоспроможності м’ясопереробних підприємств і наступне проведення подібної оцінки необхідні, на наш погляд, не стільки як заходи, що мають певну самоціль, скільки з погляду наявності можливостей для виявлення реальних факторів конкурентоспроможності підприємств. Розглянуті в першому розділі даної роботи прийоми оцінки по методах «4Р» і SWOT-аналізу дозволили виявити окремі фактори конкурентоспроможності підприємства й мають досить важливе значення при проведенні маркетингових досліджень конкурентів, однак, на нашу думку, їхнє застосування для практичних цілей виявлення реальних факторів конкурентоспроможності підприємства обмежується рядом обставин. По-перше, оцінка проводиться експертним шляхом за п'ятибальною графою або шкалою, що з однієї сторони має суб’єктивний характер, а з іншої сторони припускає деяку умовність оцінки. По-друге, як уже було відзначено, вплив деяких показників на конкурентоспроможність підприємства визначати досить складно. Так, наприклад, з нашої точки зору, важливо буде оцінити не абсолютну суму видатків по стимулюванню збуту, а їх реальну ефективність. По-третє, побудова профілів, запропонована за даними оцінки, хоча й дозволяє визначити рівень переваг чи недоліків контрольного підприємства стосовно конкурентів, разом із тим не дає чітких даних про конкурентоспроможність підприємства в цілому, і про те, як відзначений рівень відставання впливає на конкурентоспроможність. По-четверте, існує об'єктивна складність збору інформації про конкуруючі підприємства по всіх із наведених факторів, хоч автори й відзначають, що в такому випадку який-небудь показник може бути виведений за рамки аналізу. Інший метод оцінки - розглянутий С.М. Бондаренком [9,с.45] багатокутник конкурентоспроможності, на наш погляд, має ті ж переваги і недоліки. В окремих джерелах [16,141] у досить подібному викладі розглядається ряд методик оцінки конкурентоспроможності підприємства, можлива адаптація й застосування яких найбільшою мірою відповідає поставленим нами цілям дослідження. До числа розглянутих у зазначених джерелах методик оцінки конкурентоспроможності підприємства відносять матричний метод, метод, заснований на оцінці конкурентоспроможності товару, і метод, заснований на теорії ефективної конкуренції.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.