У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Основні шляхи підвищення конкурентоспроможності м'ясопереробних підприємств

Основні шляхи підвищення конкурентоспроможності м'ясопереробних підприємств Розглянуті нами вище організаційно-економічні засади забезпечують реальну конкурентоспроможність провідних виробників ринку і є базою для виходу із незадовільного стану підприємств-аутсайдерів. Однак, розгляд конкурентоспроможності підприємства як динамічна категорія потребує удосконалювання забезпечення конкурентоспроможності підприємства з метою збереження існуючих і формування нових конкурентних переваг. Через цю причину нам видається необхідним розширення сукупності напрямів, що формують забезпечення конкурентоспроможності підприємства, за рахунок реалізації на підприємствах ряду рекомендованих напрямків і заходів. Об'єктивна необхідність рішення даного завдання заснована, на нашу думку, на наступних міркуваннях: по-перше, проведений нами аналіз конкурентної ситуації в галузі дозволяє припустити посилення інтенсивності конкуренції за рахунок зростання числа підприємств на внутрішньому ринку, збільшенні обсягів поставки продукції виробниками інших регіонів, і так само активізації діяльності товарів-замінників у вигляді більш сприятливих виробничих і ринкових умов; по-друге, більшість із виявлених нами елементів підвищення конкурентоспроможності підприємства є перевагами низького ряду, які можуть бути успішно реалізовані в практику своєї діяльності конкурентами; по-третє, забезпечення стійкого положення на ринку в довгостроковому періоді вимагає наявності безлічі джерел конкурентних переваг і їхньої постійної модернізації. Наведені обставини дозволяють нам цілком обґрунтовано приступитися до визначення основних напрямків підвищення або забезпечення стійкої конкурентоспроможності м'ясопереробних підприємств, при цьому найбільш перспективний напрямок буде формування конкурентних переваг високого порядку, до яких відносяться, як було розглянуто у першому розділі даної роботи, патентована технологія, диференціація на основі унікальних товарів, репутація підприємства, тісні зв'язки із клієнтами, які забезпечені більш високим ступенем організації виробництва й збуту. Розглядаючи відзначені конкурентні переваги високого порядку, стає очевидним, що володіння патентованою технологією є результатом значних НДДКР і характерно в найбільшому ступені для наукомістких галузей, що мають потенціал розвитку; диференціація на основі унікальних властивостей товару є похідною двох компонентів – НДДКР і маркетингових досліджень; репутація підприємства й тісні зв'язки із клієнтами є результатом комплексної системи маркетингу. Таким чином, беручи до уваги, що технологічний рівень виробництва на м'ясопереробних підприємствах не може бути підтверджений кардинальним змінам через традиційність виробництва й стабільності технологій у галузі, а так само, що не існує об'єктивної можливості створення унікальних товарів і увесь асортимент продукції практично освоєний ведучими підприємствами галузі, нам представляється доцільним розглядати як основний напрямок формування конкурентних переваг високого порядку для м'ясопереробних підприємств забезпечення репутації підприємства й установлення тісних зв'язків зі споживачами.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.