Быстрый переход к готовым работам
|
Особливості організації митного регулювання в УкраїніОсобливості організації митного регулювання в Україні Оподаткування являє собою важливий інструмент регулювання економічних процесів у країні, тому що податки впливають на рівень споживання і заощадження економічних суб’єктів. Митно-тарифну політику України як складову податкової політики держави на сучасному етапі треба формувати з урахуванням взаємин з ін-шими країнами. Однак податкова і тарифна політика розвинутих західних країн зна-чною мірою відрізняється від такої у країнах пострадянського простору. Тому розг-ляд митного оподаткування, як важливого економічного регулятора зовнішньоеко-номічної діяльності країни, набуває особливої актуальності. Згідно із принципами ГАТТ/СОТ митно-тарифну політику держави слід ґрун-тувати «… оn principles of non-discrimina¬tion, application of the national agreements on imported goods, transparency (legislation of the member countries), special and varied procedures conforma¬bly to the less developing countries» . Митно-тарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності одержало свій розвиток в Україні починаючи із 1991 р. Законодавчою основою організації митної справи в державі є: Митний кодекс України, нова редакція якого набрала чинності з 01.01.2006 р. [50]; Закон України «Про Єдиний митний тариф» [20]; Закон України «Про Митний тариф України» [26]. Останнім законом також були визначені терміни митної вартості товарів, процедура нарахування і сплати мита, надання тарифних пільг і преференцій. Нова редакція Закону України «Про митний тариф України» набрала чинності з 01.01.2008 р. У його основу покладена нова версія Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), побудована на основі Гармонізованої системи опису і кодування товарів 2002 р. (ГС 2002) і Комбінованої номенклатури Європейського Союзу. Слід зазначити, що ця редакція не передбачає зміни ставок ввізного мита і носить винятково технічний характер [26]. |
|