У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Теорії внутрішньогалузевої торгівлі

Теорії внутрішньогалузевої торгівлі Дедалі частіше вчені наголошують на тому, що стандартна неокласична теорія Гекшера–Оліна не здатна належним чином пояснити структуру виробництва і торгової спеціалізації у міжнародній економіці, що швидко змінюється. Для того, щоби проаналізувати сучасну структуру виробництва і торгівлі, здійснено кілька спроб вдосконалення стандартної теорії Гекшера–Оліна, що привело до виникнення альтернативних теорій міжнародної торгівлі. Саме за допомогою цих моделей можна пояснити внутрішньогалузеву зовнішню торгівлю. В альтернативних теоріях міжнародної торгівлі значна увага приділена попиту та його детермінантам: недосконалій конкуренції, ролі технологій та ефектові від масштабу виробництва. Розгляд альтернативних теорій розпочнемо з гіпотези імітаційного лагу, що запропонував Майкл Познер. В основі її наступні положення: – Не завжди одну й ту саму технологію використовують у різних країнах. – Поширення технології від країни до країни потребує певного часу, що дає змогу власникам технологій протягом цього часу користуватися певними перевагами. Таким чином, на противагу теорії Гекшера–Оліна маємо ситуацію, коли технологія в різних країнах – різна. Детально розглянемо цю теорію на приладі двох країн – А і Б. Нехай у країні А з’явилася товарна новинка. Відповідно до концепції імітаційного лагу цю новинку не можуть виробляти одночасно у двох країнах, оскільки є імітаційний лаг, котрий можна визначити, як час від появи новинки у виробництві країні А до його появи в країні Б. Імітаційний лаг охоплює: період вивчення технології; період освоєння технології; час на придбання обладнання, ресурсів, перебудову виробництва. Отже, імітаційний лаг стосується сфери виробництва і залежить від галузі. Але є ще лаг попиту – час від появи нового товару на ринку до періоду, коли споживачі визнають його товаром-субститутом щодо існуючого товару або якісно новим товаром. Наявність цього лагу зумовлена наступними видами чинників: психологічними, технічними, культурними, соціальними та релігійними. Очевидно, що лаг попиту залежить від галузі та від національних умов виробництва.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.