У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Рекомендації щодо проектування системи управління бізнес-процесами, орієнтованої на надання нових послуг інфокомунікацій

Рекомендації щодо проектування системи управління бізнес-процесами, орієнтованої на надання нових послуг інфокомунікацій В умовах завоювання домінуючого положення на ринку послуг доступу до Інтернет, захисту традиційного для компанії ринку послуг телефонного зв'язку, впровадження нових послуг та продуктів ВАТ “Укртелеком” повинен діяти не менш агресивно ніж його конкуренти. Світова практика свідчить, що у компаній, які працюють на конкурентних ринках, рекламний та маркетинговий бюджет складає від 5 до 10% їх валових доходів. Зазначені кошти спрямовані, перш за все, на активне просування нових та посилення конкурентних позицій інших послуг компанії. Швидке, ефективне й економічне надання послуг користувачу можливо лише за нової концепції побудови мереж зв'язку, яка полягає у розподілі функцій комутації та функцій надання послуг. Надання певного виду телекомунікаційних послуг чи виробництво послуги – це процес, що охоплює всю вертикаль організаційної структури управління оператора, при цьому, більшість операторів одночасно задіяна у виробництві не однієї, а групи споріднених послуг. Їх спорідненість обумовлюється особливостями технологічних бізнес-процесів, види яких, разом з видами організаційних і фінансово-економічних бізнес-процесів, формують комплекс операцій – групи бізнес-процесів, без реалізації яких у повному обсязі виробничий процес не відбудеться [124]. У класичних телефонних мережах функції надання послуг є невід'ємною частиною функцій комутаційних систем. Це приводить до того, що зі зростанням кількості послуг і збільшенням їхніх функціональних особливостей різко збільшуються апаратні засоби й особливо програмне забезпечення комутаційних систем. У результаті зростає складність комутаційних систем і, відповідно, їхня вартість. Більше того, відбувається безперервна модернізація комутаційних систем, обумовлена зростанням числа надаваних послуг. Природно зростає й вартість надання послуг, що значно уповільнює збільшення попиту на них [44, с. 15]. Фінансовим планом ВАТ “Укртелеком” на 2008 р. за двома напрямами діяльності (фіксований та мобільний зв'язок) передбачено одержати доходи від реалізації продукції в сумі 7 605,2 млн. грн., що на 160,7 або на 2,1% менше плану 2007 р. та на 289,2 млн. грн. або на 3,7% менше факту 2006 р. Доходи міського зв'язку планом передбачено на рівні очікуваного 2007 р. – 2 478,9 млн. грн., в тому числі доходи від почасової плати менше на 9,3%. В зв'язку зі скороченням інвестиційної програми на розвиток місцевої мережі, доходи від встановлення міських телефонних апаратів заплановано на 14,5 % менше від очікуваного 2007 р.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.