У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Маркетингова концепція ефективної взаємодії виробників і споживачів на ринку сухих молокопродуктів

Маркетингова концепція ефективної взаємодії виробників і споживачів на ринку сухих молокопродуктів На основі проведеного теоретичного аналізу сучасних наукових концепцій дослідження поведінки споживачів на промислових ринках, представленого у розділі 1, а також опрацювавши галузеву інформації щодо стану, функціонування та тенденцій розвитку ринку сухих молокопродуктів України, доцільно зробити наступні узагальнення, що передують авторським розробкам:  Маркетингову стратегію та модель поведінки підприємств-споживачів на ринках промислових товарів слід розглядати як частковий випадок загальної теорії поведінки споживачів, але наповнюючи теоретичні моделі прикладними даними організаційного характеру, враховуючи особливості групової динаміки та системи прийняття рішень трейдерами сухого молока.  Сучасний стан молокопереробної галузі загалом та підгалузі виробників сухих молокопродуктів визначається історичними наслідками входження до інтегрованого народногосподарського комплексу Радянського Союзу, а також новітніми тенденціями інвестування у молокопереробну галузь. Рівень інвестиційної активності у підгалузі свідчить, що з одного боку виробництво сухих молокопродуктів здійснюється тими ж технологіями і на старому обладнанню, що не відповідає світовій практиці виробників цього товару. Структура витрат на виробництво зміщена у сторону непрямих витрат, характеристики внутрішнього ринку та існуючі канали доступу до міжнародних ринків деформують дію закону «економії на масштабі». Такими чином, специфіка українських виробників проявляється у витратах, ритмічності завантаження обладнання, потенційних обсягах виробництва, відмінних від світових пропорцій.  Підгалузь виробництва сухих молокопродуктів не відноситься до сфер бізнесу з інноваційним типом розвитку, тобто вказаний товар є уніфікованим у світовому масштабі, має встановлені специфікації та стандартні вимоги поставки. Технології виробництва сухих молокопродуктів по суті є схожими у різних країнах світу, а відмінності тільки проявляються на рівні енерговитрат, економії витрат праці й оптимізації виробничої потужності відповідно до освоєного сегменту світового ринку.  Сфера виробництва сухих молокопродуктів є ресурснозабезпечуючою підгалуззю у молокопереробному комплексі країн, а це накладає ряд обмежень на побудову каналів збуту сухого молока на світових ринках. Вивчення світового досвіду дозволяє зробити висновок, що пріоритетом за будь-яких умов залишається внутрішнє забезпечення виробництва молочних продуктів з більш високою часткою доданої вартості. Нажаль вказана логіка має певну специфіку в межах нашої держави, що нами пояснюється через відсутність уставлених і стійких систем взаємодії між виробниками та споживачами сухого молока в Україні.  Порівняння тенденцій розвитку внутрішнього ринку сухого молока та ринків ряду країн світу, нами зроблені попередні висновки щодо майбутньої організації ринку України, а також створено більш адекватну емпіричну базу для розробки прикладних рекомендацій.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.