Быстрый переход к готовым работам
|
Вибір і обґрунтування моделей усталених мереж промислового споживання сухого молокаВибір і обґрунтування моделей усталених мереж промислового споживання сухого молока Більшість з створених альянсів на ринках суміжних з молочним повною мірою відображають два вектори в поведінці сучасних споживачів в промисловому секторі: 1) оптимізація закупівель з метою досягнення стратегічних цілей підприємства (більш досконалі товари, економія витрат, вдосконалення бізнес-процесів тощо); 2) управління ризиками й фінансами в системі матеріально-технічного постачання. Саме вони визначають "ключові інструменти продажу", "цільову аудиторію", ступінь кооперації в оперативній взаємодії зі споживачами. При цьому психологічні техніки персонального продажу в межах "центрів закупівлі" вже не є достатніми. Якщо для крупних гравців "галузевого" ринку головними причинами усталення ланцюгів постачання є забезпечення необхідного обсягу сировини і регіональна присутність, то для лідерів ринків, що традиційно відмінні від молочного, головними критеріями в формуванні "молочного" альянсу є забезпечення особливих вимог до сировини та логістична ефективність . Аспекти стабільності поставок включають не тільки параметри обсягу, ціни, транзакційної вартості, але й відповідності актуальним вимогам розвитку споживачів, вимогам науково-технічного прогресу. Від маркетингу вимагається бачення, що може бути репрезентоване на різних рівнях управлінської ієрархії і у різному "виконанні", відповідно з адекватним врахуванням стратегічної сумісності партнерів, переваг комплексу маркетингу, перспектив розвитку взаємодії. За результатами досліджень можна виділити три групи підприємств-споживачів на ринку сухого молока України, що визначають параметри й стратегічний вектор розвитку окремих мереж створення цінності для споживачів, з відповідними пріоритетами щодо оптимізації закупівель та взаємодії з внутрішніми постачальниками |
|