Быстрый переход к готовым работам
|
Дослідження інформаційно-комунікаційного забезпечення стратегічного управління персоналомДослідження інформаційно-комунікаційного забезпечення стратегічного управління персоналом Мінливість маркетингового середовища обумовлює необхідність приділяти значну увагу інформаційному забезпеченню процесу стратегічного управління персоналом підприємства, оскільки своєчасність отримання і обробки інформації сприяє зниженню ступеня невизначеності і нівелюванню ризиків. Розглядаючи стратегічне управління персоналом у контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства, необхідно, насамперед, враховувати конкурентну позицію, яку займає підприємство на ринку. Для проведення дослідження стратегічного управління персоналом виділено чотири дослідницьких сегменти в залежності від конкурентних позицій підприємств [5, с.218-219] (табл. 2.1): 1. Сегмент D (dominating) – підприємства, які займають домінуючу конкурентну позицію. 2. Сегмент S (strong) – підприємства, які займають міцну конкурентну позицію. 3. Сегмент A (appreciable) – підприємства, які займають помітну конкурентну позицію. 4. Сегмент W (weak) – підприємства, які займають слабку конкурентну позицію. Для забезпечення ефективної системи управління підприємством при передачі інформації необхідно забезпечити усі необхідні умови для того, щоб: інформація була краще сприйнята (для уникнення емоційно-психологічних бар’єрів); інформація була зрозумілою (для уникнення семантичних бар’єрів); |
|