Быстрый переход к готовым работам
|
Маркетингові аспекти ефективного функціонування підприємствМаркетингові аспекти ефективного функціонування підприємств Особливого значення у національному агропромисловому комплексі, де найбільш відчутних проявів набула економічна криза та значно загострилися соціальні проблеми, набуває теорія і практика маркетингу. На думку окремих фахівців, на теперішній час актуальність застосування маркетингових підходів у практиці функціонування підприємств зумовлена рядом причин, основними з яких є наступні: • ускладненням структури ринків, що пов’язане зі значними відмінностями характеристик і організації бізнесу в секторах, що сформувалися внаслідок конвергенції окремих сегментів суміжних товарних ринків; • обмеження стратегічних альтернатив розвитку бізнесу внаслідок негативного впливу глобалізації; • брак маркетингових і технологічних рішень щодо економічно ефективних моделей конкуренції на суміжних і нішевих ринках для підприємств різного масштабу. До недавнього часу такі елементи маркетингу, як комплексне вивчення ринку та аналіз його кон’юнктури, застосовувалися переважно в практиці зовнішньої торгівлі, але комплексний підхід та чітка економічно обґрунтована мета маркетингу були практично відсутні. Тому виникає гостра потреба в розробці та організації маркетингу щодо вітчизняного продовольчого ринку, а саме маркетингових досліджень, які дозволяють визначити стратегію функціонування підприємств на відповідному споживчому ринку. |
|