Быстрый переход к готовым работам
|
Стратегічне забезпечення подолання бар’єрів входу на ринокСтратегічне забезпечення подолання бар’єрів входу на ринок Формування стратегії входження на ринок вимагає вибору стратегічної групи із числа тих, що утворюють конкурентне середовище. Стратегічні групи відрізняються за конкурентними перевагами, що лежать в основі побудови кожної з них. Успішність проникнення новоутвореного або диверсифікованого підприємства до тої або іншої стратегічної групи визначатиметься попередніми дослідженнями привабливості такої групи та аналізом можливостей підприємств, що її складають. Підприємству, що планує входження на ринок, необхідно провести узагальнення всіх факторів, які визначають привабливість ринку або стратегічної групи. Привабливість ринку може визначатися різними способами. Зокрема, спеціаліст в галузі маркетингової стратегії П. Дойль зазначив: «Оцінка привабливості ринку – це вибір ринків і сегментів, в яких фірма буде конкурувати» [140, c. 113-114]. Доцільним є вивчення поняття привабливості ринку з позиції певного економічного інтересу підприємства. Так, даний підхід спостерігається у визначенні О’Шоннессі: «Привабливість галузі визначається тими факторами у галузі та на ринку, які фірма найбільше хотіла б там виявити або якими вона найбільше намагається запобігти» [141, с. 12]. Одним з стратегічних факторів, що визначає можливість подолання бар’єрів входу є аналіз темпів росту окреслених ринків та їх місткості. Оцінка автором співвідношення показника реальної місткості ринку та ринкового потенціалу за період планування підприємством входження дозволяє визначити найбільш сприятливий для цього час |
|