Быстрый переход к готовым работам
|
Соціально-педагогічна діагностика рівня громадянської соціалізованості майбутніх учителів на сучасному етапіСоціально-педагогічна діагностика рівня громадянської соціалізованості майбутніх учителів на сучасному етапі Результатом громадянської соціалізації майбутніх учителів є громадянська соціалізованість – показник з одного боку цілеспрямованого, а з іншого – хаотичного впливу на суб’єкт різноманітних чинників. Визначення поняття громадянська соціалізованість особистості представлене в підрозділі 1.1. Високий рівень громадянської соціалізованості – показник того, що особистість педагога й громадянина відбулася. Початковим етапом на шляху досягнення цього рівня є оцінка наявного стану громадянської соціалізованості майбутніх фахівців. Саме в цьому й полягає основна ідея проведеного нами констатуючого експерименту, опис якого буде наведено в цьому підрозділі. Констатуючий експеримент проводився на базі Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка з експериментальними й контрольними групами за такими спеціальностями: музична педагогіка і виховання та редагування музично-художніх програм, українська мова та література, історія та основи правознавства; соціальна педагогіка, географія, математика, статистика, інформатика. У зв’язку з обраним нами засобом громадянської соціалізації – мистецтвознавчим краєзнавством – логіка відбору студентів полягала в прагненні прилучити до експерименту майбутніх фахівців з різним вихідним рівнем знань у галузі мистецтвознавчого краєзнавства, який, у свою чергу, обумовлений специфікою навчання студентів на різних спеціальностях і пов’язаний з особливостями майбутньої професії учасників експерименту. Так, для студентів спеціальності мистецтвознавчо-педагогічної направленості (мається на увазі спеціальність музична педагогіка і виховання та редагування музично-художніх програм), мистецтвознавче краєзнавство є найбільш близькою, зрозумілою й професійно затребуваною галуззю знань, обов’язковим компонентом їхньої майбутньої педагогічної діяльності. У зв’язку з цим рівень знань у представників цієї спеціальності дещо вищий, ніж у інших. |
|