У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Особливості маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока в сучасних умовах

Особливості маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока в сучасних умовах Важливість виявлення особливостей маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока в сучасних умовах зумовлена тим, що чинна в Україні державна аграрна політика в її хронічно-усталеному вигляді віджила і має бути замінена в розрізі всіх її, без винятку, сутнісних політичних, соціальних, економічних та інших складових, а також на відповідне цьому практичне втілення кожної з них окремо та всієї їх сукупності. Для успіху на цьому шляху потрібні багаторазово досконаліші, порівняно з тими, що переважають сьогодні, підходи на всіх рівнях: загальнодержавному, регіональному, безпосередньо виробничому [233]. Ключовим фактором забезпечення ефективного функціонування АПК та його підприємств є вигідна реалізація продукції. Виробити товар в умовах ринку – це всього лише половина роботи, треба його ще продати з отриманням відповідного прибутку. За словами українського вченого в області маркетингу Маліка М.Й., значення ринкової діяльності засноване на всебічному задоволенні потреб шляхом постійного вдосконалення та розвитку аграрного ринку, що відбувається за участю аграрних та промислових підприємств [134]. Задача проведення маркетингових досліджень з ціллю розширення ринків збуту продукції агропромислового комплексу, що виступає істотним резервом підвищення стійкості галузі сільського господарства та рівня доходів сільського населення країни, є одним з головних направлень маркетингової діяльності [224]. Важливою передумовою використання маркетингу, яка водночас є характерною особливістю для маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока, виступає те, що Україна має у своєму розпорядженні достатньо розвинену систему економічних науково-дослідних інституцій з вивчення макроекономічних та мікроекономічних проблем розвитку ринку. Тому, незважаючи на існування в цьому науковому секторі цілого ряду проблем, можна констатувати наявність достатніх передумов для ефективного розвитку маркетингової діяльності [10].

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.