У нас уже 121081 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока

Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока Методичні підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока базуються на аналізі економічних результатів використання маркетингового комплексу, що формується ціновою, комунікаційною, товарною та дистрибутивною (розподільчою) політикою, а також на оцінці загального ефекту від впровадження маркетингу. Оцінка ефективності за допомогою складових маркетингового інструментарію відбувається в чотири етапи. 1. Оцінка цінової політики. На даному етапі проводиться зіставлення ціни з показниками якості молочної продукції (для споживача показники якості прирівнюються до споживчих властивостей товару) та здійснюється аналіз критичного обсягу збуту для визначення мінімальної кількості продукції, яку має продати підприємство для покриття витрат. 2. Оцінка комунікаційної політики. Цей етап передбачає аналіз засобів інформації з урахуванням бюджету на комунікаційні заходи. 3. Оцінка товарної політики. На даному етапі встановлюються критерії оцінювання як виробниками, так і споживачами (із суб’єктивного погляду) виробів, що вже продаються. Для оцінки ефективності товарної політики підприємств використовується АВС - аналіз, методика якого зручна для визначення пріоритетності та привабливості продукції широкого асортименту, що є характерним для підприємств молочної промисловості, і дає змогу розподілити продукцію підприємства на три класи на основі виручки від продажу за обраними критеріями: кількість виробів та товарообіг (виручка). Ідея методу полягає в тому, щоб сконцентрувати ресурси на критичній меншості, залишаючи поза увагою тривіальну більшість [39, с. 239]. 4. Оцінка політики розподілу. Етап передбачає оцінку системи, форми і каналу збуту за умови їх довгострокового використання. Проведення ефективної маркетингової діяльності передбачає визначення цінності маркетингової інформації, оскільки на прийняття рішень впливають такі фактори: рівень стабільності ринкового середовища; наявність достатньої вторинної інформації; масштаб самого проекту, що підлягає реалізації, його складність; ступінь ймовірного ринкового успіху товару. Шляхом порівняння оцінки продукції конкурентів з уявленням покупців про ідеальний виріб можна одержати інформацію про необхідні об’єктивні й суб’єктивні властивості продукції. Для цього використовується метод анкетного опитування, який поширений у світовій практиці дослідження ринку і застосовується для вивчення думки споживачів щодо споживчих характеристик товарів, впливу на попит сервісного обслуговування, якості, ціни, реклами комерційної та некомерційної, конкретних заходів щодо стимулювання збуту та інших маркетингових процедур

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:


© 2006-2016. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.