Быстрый переход к готовым работам
|
Формування вертикальної маркетингової системи підприємствФормування вертикальної маркетингової системи підприємств Ефективна інтеграція обласного господарського комплексу в світовий економічний простір залежить від збалансованого розвитку підприємств з виробництва та переробки молока. Прискорення цього процесу можливе за умови використання господарюючими суб’єктами маркетингового підходу, організаційне забезпечення якого грунтується на формуванні регіональної вертикальної маркетингової системи. Розвиток ринкової діяльності в області залежить від потреб споживачів молочної продукції, а також інтенсивності протікання інтеграційних процесів в сфері економічних та організаційних відносин між всіма учасниками молокопродуктового підкомплексу. При цьому варто врахувати ту обставину, що продукція даного підкомплексу характеризується короткотривалим терміном зберігання, вимагаючи територіально близького розташування підприємств-виробників до ринків збуту. Тому зосередження виробництва молока і молочних продуктів навколо регіонального промислового центру з великою щільністю населення сприятиме підвищенню рентабельності як виробників молочної сировини, так і молокопереробних підприємств. Для ефективного економічного розвитку підприємств з виробництва та переробки молока важливо забезпечити тривалі організаційно-економічні зв’язки між переробними заводами та сільськогосподарськими товаровиробниками. Вибір каналу реалізації молока буде залежати від таких чинників як розміри підприємств, місцерозташування, наявності посередників та ін На даному етапі розвитку ринкових відносин найприйнятнішим є варіант С, за яким сільськогосподарські виробники з метою поліпшення своєї торговельної позиції й організації первинної переробки молока об’єднуються у кооперативи. |
|