Быстрый переход к готовым работам
|
Організаційне забезпечення досліджень конкурентоспроможності підприємстваОрганізаційне забезпечення досліджень конкурентоспроможності підприємства У ринкових умовах для організації ефективних досліджень конкуренто-спроможності вже недостатньо тільки здорового глузду і досвіду керівників, необхідне масштабне залучення сучасних засобів аналізу великих обсягів інформа-ції, моделювання і комп'ютеризації процесів управління. Організація досліджень конкурентоспроможності повинна сприяти не тільки визначенню сильних і слабких сторін підприємства, не лише зростанню фінансово-господарської діяльності підприємства і стимулюванню економії всіх видів ресурсів на основі їх ефективного використання, але і все більшому задоволенню зростаючих потреб споживачів продукції. Задача досліджень конкурентоспроможності є однією з основних задач маркетингових досліджень на підприємстві. У зв'язку з цим інформаційне забезпе-чення дослідження конкурентоспроможності повинне задовольняти загальним вимогам, що пред'являються до інформаційного забезпечення маркетингових дослід-жень і загальних принципів проектування інформаційної системи підприємства. Ухвалення рішень у маркетингу базується на процесах управління, що є інформаційними процесами. Тому правильність і цінність управлінських рішень значною мірою залежить від інформаційного забезпечення. В сучасних умовах, коли ринкове середовище змінюється динамічно, процеси ухвалення рішень повинні мати адаптивні можливості. З урахуванням цього, процес управління повинен складатись із взаємозвязаних стадій, на кожній з яких потрібні різні види інформації. Здійснення дослідження неможливе без накопичення і вивчення значної кількості відповідної інформації. Поняття "інформація" посідає значне місце у сучасній науці. Визначальним при визначенні економічної сутності інформації є розуміння того, що отримана користувачем інформація є результатом особливого роду процесів як відображення об’єктивного світу, так і процесів, що пов’язані зі зміною розмаїтості. |
|