У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Напрями дослідження цінності відносин між бізнес-партнерами

Напрями дослідження цінності відносин між бізнес-партнерами Терміни корисності, цінності тісно пов’язані із психологією, економікою, зокрема менеджментом та маркетингом, фінансами, але попри таке обширне зацікавлення ними, дослідники не дійшли до єдиного їх трактування. Загалом, у аналізованій літературі (більш детально дане питання висвітлено у праці автора [53]), знаходимо декілька точок зору щодо аналізу та оцінки корисності чи цінності, особливо у літературі з промислового маркетингу, зокрема: - вартість пропозиції – товару чи послуги (та її підвиди: сприйнята та очікувана цінність пропозиції) для споживача або для промислового клієнта; - цінність клієнта для підприємства; - цінності притаманні клієнту, які прямо впливають на сприйняття клієнтом пропозиції та задоволення від її споживання; - цінність відносин між двома суб’єктами чи більшої їх кількості у межах певної мережі відносин та спільне створення цінності, а також ланцюг вартості підприємства; - вартість підприємства для власників акцій (тут: прибутковість бізнесу); - вартість бренду тощо. Попри деяку пов’язаність розглянутих понять, вони повинні розглядатись як окремі об’єкти аналізу, оскільки вимагають різної постановки питань та можуть стосуватись різних суб’єктів тієї ж мережі вартості. Така різноманітність використання термінів «цінність», «вартість» і «корисність» дещо ускладнює їх аналіз. На думку авторів Бренана Р., Турнбула П. [133] ці різноманітні типи цінностей, вартостей і корисностей можна класифікувати на такі дві групи: пов’язані із процесом обміну (вартість для клієнта, для постачальника, спільне формування вартості, цінність клієнта) або із активами (вартість для власників акцій та вартість бренду). Існує й інша класифікація, подана у праці Хогана Е. [147] – за позицією суб’єкта відносно вартості: активна (як процес взаємовідносин, спільного використання ресурсів з метою створення і комунікування вартості) чи пасивна (отримувана вартість, в основному сформована і доставлена іншим суб’єктом споживачеві цієї вартості). З огляду на різноманітність використовуваних термінів та необхідність внесення чіткості у дане питання з метою подальшого проведення дисертаційного дослідження, розмежування термінів вартість і цінність у даній роботі виглядатиме наступним чином: вартість об’єкта визначається мірою цінності цього об’єкта для певного суб’єкта – чи то підприємства-виробника (продавця) чи клієнта, а цінність визначається набором показників, суть яких буде різною в залежності від типу цінності, яку розглядаємо. Оскільки метою роботи є аналіз відносин між промисловими підприємствами, то у центрі уваги буде саме цінність відносин між підприємствами. Цінність відносин у даній роботі розглянуто як показник, у якому інтегровані оцінки вигод і витрат підприємства від відносин з бізнес-партнерами.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.