У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Рекламна діяльність як об’єкт адміністративно-правового регулювання

Рекламна діяльність як об’єкт адміністративно-правового регулювання Побудова будь-якої правової держави та її гармонійний розвиток залежить від уміння організовувати захист економічних інтересів останньої. Одним із найважливіших засобів захисту інтересів держави є заходи адміністративно-правове регулювання. З виникненням рекламного ринку в Україні постає питання про адміністративно-правове регулювання реклами, яка має велику силу впливу абсолютно на всіх громадян, як на дорослих, так і підростаюче покоління, в порівнянні з іншими засобами агітації та пропаганди, а також рекламної діяльності за допомогою якої здійснюється виробництво та розповсюдження реклами. Необхідність адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності в тому числі одного з його елементів – контролю за діяльністю учасників рекламного ринку, не викликає сумнівів, адже в умовах безконтрольності розповсюдження та розміщення недобросовісної реклами здатні становити загрозу загальнодержавним, суспільним інтересам і правам споживачів. Потрібно наголосити, що до форм адміністративно-правового впливу на рекламну діяльність відносяться: законодавство про рекламу яке регулює відносини, пов’язані із здійсненням рекламної діяльності та споживанням реклами на території України, а також порядок здійснення нагляду та державного контролю; надання дозволів та погоджень на розміщення реклами; здійснення державного контролю та нагляду за рекламною діяльністю. Оскільки безпосереднім предметом цієї роботи є характеристика адміністративно-правового регулювання саме рекламної діяльності, в процесі якої здійснюється, відбувається виготовлення та розповсюдження реклами, то на наш погляд слід, насамперед, з’ясувати юридичний зміст таких категорій, як «реклама», «рекламна діяльність» та «рекламний ринок». Традиційний формально-логічний метод пізнання правових явищ і відносин обумовлює початок теоретичного аналізу будь-якої правової конструкції з висвітлення загальних понятійних аспектів проблеми, розгляду та наукового тлумачення законодавчих визначень, що закріплюють нормативно-правове значення того чи іншого поняття та його наукових дефініцій. У контексті цієї роботи нас цікавить визначення реклами як предмета адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності. У сучасній літературі з економіки, соціології, психології немає єдиного, однозначного і повного визначення реклами як комплексної категорії. І для цього є підстави, адже юрист, маркетолог чи соціолог переслідують різні цілі при вивченні такого явища як реклама. Реклама є складним і суперечливим поняттям і має як позитивні, так і негативні аспекти. З одного боку, її вплив на економіку є сприятливим, оскільки вона сприяє зростанню економіки, капіталовкладень і числа робочих місць, підтримує конкуренцію, а також інформує споживачів і розширює ринки для нових товарів. З іншого боку, вона призводить до виснаження ресурсів, монополізації, може створювати бар'єри для виходу на ринок, протидіяти конкуренції.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.