У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Сутність конкурентного середовища та його складові

Сутність конкурентного середовища та його складові Визначення сутності конкурентного середовища полягає у визначенні середовища функціонування підприємства, оскільки саме поняття «середовище» є визначальним. Середовище підприємства є джерелом, що постачає підприємство ресурсами, необхідними для подальшого розвитку. Як зазначає А.П.Градов, „жодна виробнича система не функціонує у вакуумі, її оточує чи вона знаходиться в сильно диференційованому середовищі. Середовище ніколи не буває стабільним. І кожне підприємство не тільки повинне знати своє середовище існування і природу його змін, але і вміти реагувати на ці зміни: невдача в пристосуванні до середовища обернеться в невдалий бізнес взагалі” [43, с. 32]. Існує традиційна думка, що прийняття рішень і вибір лінії поведінки фірм практично завжди визначаються конкуренцією і ринковими умовами. Підприємства діють відповідно до конкурентних обставин і умов «попиту-пропозиції» ринку, тобто тих сил, що знаходяться поза його владою[16,76]. Така думка є, на наш погляд, цілком слушною, оскільки підприємство – це відкрита система. Тому, в основному, в економічній літературі в центрі стоїть не підприємство як таке, а ринки, в яких діє чи з якими взаємодіє підприємство [16]. Дещо інакше ці фактори трактує теорія підприємництва (бізнесу), яка дивиться на ринки і сили конкуренції як умови, що обмежують діяльність підприємства. Нинішні і майбутні ринкові умови витлумачуються як обставини, що створюють альтернативи (чи загрозу) для бізнесу. Однак не слід бачити в ринку й економічних силах абсолютний детермінант (властивість) того, що являє собою бізнес кожного окремого підприємства і як воно намагається завоювати свою клієнтуру [16]. Середовище, в якому функціонує підприємство, охоплює багато галузей народного господарства, що відрізняються економічними характеристиками, внутрішньою конкуренцією, обсягом капіталовкладень, ринками збуту, темпами та перспективами розвитку. Поняття «конкурентне» застосовується до визначення сутності середовища для підкреслення такої його ознаки, як існування багатьох економічних суб’єктів з одним напрямом інтересів, що функціонують в умовах обмеженої кількістю ресурсів або благ, а отже – наявності боротьби за задоволення власних інтересів, що визначається словом – конкуренція. Ця ознака забарвлює статичне визначення середовища у динамічні барви, надає йому, окрім вже відомих, нові ознаки. А тому формування повноцінного конкурентного середовища та розвиток конкурентних відносин неможливе без таких економічних явищ, як конкуренція та конкурентоспроможність. Виходячи з цього, розглянемо сутність конкуренції, як головної формуючої ознаки конкурентного середовища. вся работа находится по ссылке http://diplomukr.com.ua/raboti/21098?mod=dissertations

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.