Быстрый переход к готовым работам
|
Особливості стратегічного управління підприємствами туристичної галузі
Сфера туризму є доволі специфічною галуззю економіки, яка, окрім реалізації економічних функцій у підприємництві (отримання прибутку суб’єктами туристичного ринку), покликана вирішувати важливі соціальні, духовні та суспільні завдання. Поняття туризму та туристичної діяльності – складне та багатогранне. Варто зауважити, що єдиного підходу до даних дефініцій немає. Так, наприклад, Л.Абалкін визначає туризм як тимчасове переміщення людей із місця постійного проживання в іншу країну чи місцевість у межах своєї країни з метою отримання задоволення та відпочинку, в оздоровчих, пізнавальних цілях, але без здійснення оплачуваної діяльності у місті перебування [1, с. 4]. В. Квартальнов та М. Кабушкін зазначають, що туризм — це поїздки (походи), які здійснюють у вільний час, що також не зв’язані з роботою і зміною постійного місця проживання, а є сферою послуг для задоволення потреб туристів і являють собою сукупність відносин і єдність зв’язків і явищ, що супроводжують людину в подорожах [53, с. 514; 58, с. 311]. Згідно зі Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про туризм»: туризм – тимчасовий виїзд особи з місця постійного проживання в оздоровчих, пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях без здійснення оплачуваної діяльності в місті перебування [48, с. 5; 101, с.130]. |
|