У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Особливості стратегічного управління підприємствами туристичної галузі

      Сфера туризму є доволі специфічною галуззю економіки, яка, окрім реалізації економічних функцій у підприємництві (отримання прибутку суб’єктами туристичного ринку), покликана вирішувати важливі соціальні, духовні та суспільні завдання. Поняття туризму та туристичної діяльності – складне та багатогранне. Варто зауважити, що єдиного підходу до даних дефініцій немає. Так, наприклад, Л.Абалкін визначає туризм як тимчасове переміщення людей із місця постійного проживання в іншу країну чи місцевість у межах своєї країни з метою отримання задоволення та відпочинку, в оздоровчих, пізнавальних цілях, але без здійснення оплачуваної діяльності у місті перебування [1, с. 4]. В. Квартальнов та М. Кабушкін зазначають, що туризм — це поїздки (походи), які здійснюють у вільний час, що також не зв’язані з роботою і зміною постійного місця проживання, а є сферою послуг для задоволення потреб туристів і являють собою сукупність відносин і єдність зв’язків і явищ, що супроводжують людину в подорожах [53, с. 514; 58, с. 311]. Згідно зі Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про туризм»: туризм – тимчасовий виїзд особи з місця постійного проживання в оздоровчих, пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях без здійснення оплачуваної діяльності в місті перебування [48, с. 5; 101, с.130].

      З іншого боку, В. Герасименко визначив туризм як одну з форм міграції населення, що зв’язана з актом руху, подорожі, подолання простору, з іншого боку туризм — це суспільно-економічне явище, що є специфічною галуззю господарської діяльності [35, с. 54]. В. Азар продовжує дану думку про туризм і ідентифікує його як «складну економічну систему з різноманітними зв’язками між певними елементами в межах як народного господарства окремої країни, так і зв’язків національної економіки зі світовим господарством» [2, с. 76].

      Р. Бернс у своїй публікації «Туризм: нові перспективи» наголосив на можливості поєднання соціальних та ділових цілей туризму і довів, що продуктивність розв’язаних бізнес-ситуацій під час туристичної подорожі удвічі вища, аніж у звичайних робочих умов в офісі [141, с. 48–76]. Ч. Голднер та Р. Річі також вважають, що туризм є новою формою ведення сучасного бізнесу, яка дозволяє оптимізувати час менеджера (керівника), оскільки дає можливість поєднувати роботу з відпочинком одночасно [145, с. 258–284].

      Таким чином, можна виокремити два протилежних типи поглядів на трактування поняття «туризм»: туризм – подорожі з метою оздоровлення, пізнання, відпочинку, професійно-діловими цілями без здійснення оплачуваної роботи в місці перебування та з можливістю виконання такої роботи.

      Вся работа доступна по ссылке: http://mydisser.com/ru/catalog/view/1736.html

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.