У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Діагностика корпоративної культури та оцінка її впливу на результати діяльності підприємства

     

      У процесі виробничого вдосконалення господарської діяльності підприємств, постійного оновлення їх матеріально-технічної, технологічної та інтелектуальної потужності виникає потреба в аналізі та оцінці основних принципів та процесів формування корпоративної культури, яка за умови подальшого вдосконалення відображатиме динаміку розвитку та діяльності підприємства. Ця необхідність викликана можливістю виникнення такої ситуації, коли на певний час корпоративна культура, яка сформувалась на підприємстві, буде не в змозі підтримувати моральний клімат на підприємстві, тому що не відповідатиме новим вимогам інтелектуального зростання та змінам на підприємстві.

      Щоб розпочати аналіз основних напрямів формування корпоративної культури на прикладі певного підприємства, потрібно перш за все всебічно та ґрунтовно дослідити стан корпоративної культури, яка склалась на даний час на підприємстві. Це проводиться з метою виявлення позитивних та негативних сторін її функціонування та створення певної системи уявлень про дане підприємство, що дасть змогу в майбутньому визначити головні та перспективні напрями формування корпоративної культури.

      Для діагностики, аналізу та оцінки стану корпоративної культури підприємства доцільно використати методику багаторівневої діагностики корпоративної культури, розроблену в ході даного дослідження.

      Аналіз та оцінка стану корпоративної культури підприємства проводяться в декілька етапів. На першому етапі здійснюється типологічна діагностика сформованої корпоративної культури, визначається переважний тип культури підприємства, що дозволить надалі визначити заходи та розробити пропозиції щодо управління корпоративною культурою. Результати першого етапу аналізу дозволяють побудувати типологічний профіль корпоративної культури підприємства та перейти до наступного етапу.

      На другому етапі проводиться оцінка сприйняття корпоративної культури персоналом підприємства. Мета аналізу стану корпоративної культури на цьому етапі полягає в оцінці реального сприйняття корпоративної культури в різних підрозділах підприємства. Основні завдання дослідження на даному етапі такі:

      • визначити ціннісні орієнтації адміністративно-управлінського персоналу та працівників виробничих служб;

      • виявити розбіжності в сприйнятті корпоративної культури співробітниками різних підрозділів;

      • визначити ступінь інтеграції працівників з організацією: наскільки інтереси організації близькі працівникам різних підрозділів, чи існують розбіжності в даних питаннях між окремими підрозділами;

      • надати керівництву організації результати аналізу сприйняття корпоративної культури в досліджуваних підрозділах;

      • розробити рекомендації з формування позитивного ставлення працівників до корпоративної культури фірми на основі матеріалів проведеного дослідження.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.