У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методичний підхід до розробки стратегії розвитку підприємства на основі визначення коефіцієнта споживчої вартості

     

      Стратегія досягнення конкурентних переваг м’ясопереробних підприємств передбачає проведення товарної політики, спрямованої на задоволення потреб споживачів. Покупці харчових продуктів звертають увагу на складові, що надходять у їх організм разом з їжею. Численні дослідження і публікації формують культуру споживання харчових продуктів, характеризуючи дію різних продуктів на організм людини. Прагнення до здорового харчування, як важливої складової частини сучасного способу життя, формує споживчий вибір таких харчових продуктів, засвоєння яких не має негативних наслідків та сприятливо впливає на здоров’я людини.

      Конкурентоспроможність товару визначається лише тими властивостями, які цікавлять покупця і гарантують задоволення його потреб. Всі інші характеристики продукту його не цікавлять і розглядаються при оцінці конкурентоспроможності продуктів як такі, що не мають до неї відношення.

      Зміна норм, стандартів і технічних умов виготовлення, якщо тільки вони не викликані підвищенням вимог, не лише не покращують конкурентоспроможності виробів, але, навпаки, знижують її, оскільки супроводжуються зростанням цін, не підвищуючи коефіцієнта споживчої вартості товару, що, з погляду споживача, є абсолютно недопустимим.

      Конкурентоспроможність товарів маркетингова служба підприємства повинна вивчати у тісному зв’язку з життєвим циклом товару, щоб своєчасно визначити момент зниження конкурентоспроможності і прийняти відповідні заходи. Наприклад, про зняття виробу з виробництва, його диференціацію, зміну упаковки, ринку тощо. При цьому базуються на твердженні, що випуск підприємством нового продукту недоцільний до того, як існуючий вичерпав усі можливості підтримки конкурентоспроможності. Тобто кожен новий продукт потрібно створювати відповідно до графіка, забезпечуючи йому вихід на ринок до моменту значної втрати конкурентоспроможності попереднім продуктом. Наприклад, таким старіючим продуктом на підприємстві Волинської області ТзОВ „Полтрекс” торгової марки „Пан Курчак” є курячі тушки, які до моменту зниження швидкості їх реалізації були підтримані впровадженням на ринок нових товарів у ширшому асортименті, - стегна, грудки, гомілки, філе, субпродукти, кулінарні набори тощо.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.