У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Перспективні інновації на ринку морозива

     

      Як показав проведений аналіз, сучасний стан ринку морозива в Україні характеризується посиленням рівня конкурентної боротьби, в результаті чого відбувається зменшення кількості виробників та відповідне зростання ринкової частки кожного з них. Ситуація для українських виробників морозива у найближчі роки цілком ймовірно ускладниться внаслідок вступу України до Світової організації торгівлі. Членство в даній організації вимагатиме від України зменшення ставок ввізного мита на морозива та полегшення доступу на український ринок закордонних виробників.

      Враховуючи зазначені чинники, умовою виживання для вітчизняних виробників морозива стає вирішення наступних проблем:

      1) забезпечення відповідної якості своєї продукції згідно вимог національних та міжнародних стандартів, причому має бути вирішення проблеми якості не лише кінцевої продукції, але й сировини, передусім якості молока;

      2) диверсифікація виробничої та комерційної діяльності з метою ефективнішого використання виробничих потужностей та інших основних фондів, передусім морозильного обладнання; 3) постійне впровадження інновацій.

      У даній частині дисертаційного дослідження детальніше зупинимося на перспективних інноваціях для підприємств-виробників морозива, які дозволять вже в найближчі роки зберегти та підвищити конкурентоспроможність зазначених господарських суб’єктів. На нашу думку, на сучасному етапі найбільш перспективними видами інновацій для українських виробників морозива є продуктові, асортиментні та маркетингові.

      Під продуктовими інноваціями ми розумітимемо впровадження у виробництво нових видів продукції (крім морозива), які дозволять ефективніше використовувати наявні потужності виробництва і заморожування. Впровадження таких інновацій фактично є напрямком диверсифікації для підприємств-виробників морозива. На практиці, окремі виробники морозива вже сьогодні впроваджують вказані інновації, визначаючи для себе найбільш перспективні з них. Переважно це заморожені продукти, такі як вареники, пельмені, інші напівфабрикати, заморожені овочі, фрукти, гриби, овочеві і фруктові суміші тощо.

      Асортиментні інновації передбачатимуть освоєння виробництва нових видів морозива, багато з яких можуть суттєво відрізнятися від існуючої в нашій країні уяви про морозиво як продукт. Коротко розглянемо можливі види таких асортиментних інновацій. Перспективним напрямком діяльності на ринку морозива є освоєння виробництва морозива лікувально-профілактичного напрямку, морозива з підвищеним вмістом кальцію, вітамінізованого морозива тощо, які можна віднести до категорії функціональних продуктів.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.