У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Загальні функції управління природокористуванням і охороною довкілля органами виконавчої влади

     

      Згідно з усталеною у вітчизняній юридичній науці точкою зору, для забезпечення виконання функцій у кожній державі формується спеціальна система органів влади (апарат держави), які наділені відносно самостійними функціями, що структурно входять до функцій держави, однак не тотожні їм. Функції органів держави здійснюються виключно у межах чітко визначених для них повноважень, у відповідних галузях державної діяльності та на конкретний вид суспільних відносин (об’єкт впливу), як-от: екологічні, економічні, інформаційні тощо. Іншими словами, структура державної діяльності визначається системою тих суспільних відносин, на які держава чинить вплив через уповноважені органи, застосовуючи при цьому різноманітні форми і методи управління.

      Як слушно зауважує В. Борденюк, система органів держави здійснює єдину систему функцій держави, проте це зовсім не означає, що функції органів держави є простим відтворенням функцій держави. Кожен орган держави бере участь у їх здійсненні відповідно до свого соціально-політичного призначення в апараті держави, яке визначається Конституцією і законами України, а також іншими нормативно-правовими актами, відповідаючи при цьому не за всі, а за певні сторони (аспекти) діяльності держави. Так, Верховна Рада України відповідно до свого функціонального призначення відповідає за законодавче забезпечення здійснення всіх функцій держави. Органи ж судової влади відповідають за здійснення функції правосуддя, яка через те, що юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, які виникають у державі, «проникає» у всі сфери діяльності держави. А тому перехід від функцій держави до функцій конкретного її органу не такий прямолінійний, за якого його функції можна було б безпосередньо виводити з основних функцій держави. Адже за такого підходу розмивається різниця між цими явищами, оскільки спроби описати функції органів держави за допомогою системи функцій держави не відображають повною мірою місця та ролі кожного органу в її механізмі.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.