У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Співвідношення понять «виконавча влада» і «державне управління» у сфері забезпечення природоохоронної функції держави

     

      У процесі реалізації виконавчої влади відбуваються втілення в життя законів та інших нормативних актів держави, практичне застосування всіх важелів державного регулювання і управління важливими процесами суспільного розвитку. Однак, було б перебільшенням говорити про цілком самостійне, а тим більше автономне, існування виконавчої влади щодо інших гілок влади. Адже державна влада – як здатність держави приймати обов’язкові рішення та домагатися їх виконання – явище цілісне. Воно інтегрує в собі всі прояви політичної волі народу як єдиного джерела (суверена) влади в державі, тобто поділяється не сама влада, а функціонально-структурний механізм її здійснення.

      Саме об’єктивне призначення виконавчої влади – виконання законів та інших правових актів – підтверджує єдність цієї гілки влади зі змістом державного управління, тобто управлінської діяльності держави [94, с. 238, 239].

      Російський науковець Ю.М. Козлов розглядає виконавчу владу як специфічне вираження державної влади, з яким пов’язуються: по-перше, функціонування особливих ланок державного апарату (органи державного управління загальної компетенції) і, по-друге, безпосередня спрямованість діяльності цих суб’єктів на забезпечення практичної реалізації (виконання) загальних норм, встановлених суб’єктами представницької влади з метою регулювання різних сфер життя суспільства [95, с. 8]. Як бачимо, учений розглядає виконавчу владу у тісному зв’язку з державним управлінням, оскільки вважає її важелем, здатним здійснювати певний вплив на поведінку, право і можливість підпорядковувати інших, а державне управління – це підзаконна виконавча діяльність, в рамках якої реалізується виконавча влада. Такий спрощений підхід до оцінки співвідношення понять «виконавча влада» і «державне управління» бере свої витоки ще з радянської науки, коли державне управління тлумачилось як відносно самостійний (виконавчо-розпорядчий) вид діяльності держави. Однак, слід погодитись з позицією вчених, які піддають критиці таку концепцію, вважаючи, що ці явища і категорії за своїм змістом не збігаються, а їх співвідношення виглядає значно складніше. Адже державне управління як владно-організуюча діяльність органів і посадових осіб здійснюється і у межах власне органів виконавчої влади, і поза їх межами. Причому в будь-якій демократичній державі функції виконавчої влади здійснюються не тільки суб’єктами виключно державної влади, а й іншими, недержавними суб’єктами. Зокрема, ці функції можуть бути делеговані державою як органам місцевого самоврядування, так і деяким іншим недержавним інституціям (наприклад, громадським організаціям).

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.