Специфіка маркетингової діяльності підприємств сфери переробки плодоовочевої продукції
Активний розвиток теорії та практики маркетингу, перевиробництво та зумовлене ним загострення конкурентної боротьби на світових та національних продовольчих ринках, а також звуження спеціалізації виробничих підприємств та процеси подальшого суспільного розподілу праці призвели до значних відмінностей у специфіці маркетингової діяльності різних галузей продовольчого підкомплексу АПК. Наявні нечисленні теоретико-методичні напрацювання з питань формування комплексу маркетингу для переробленої аграрної продукції не у змозі задовольнити вимог ринку, що динамічно розвивається. Тому необхідними є дослідження специфіки формування комплексу маркетингу для окремих видів переробленої сільськогосподарської продукції, причому укрупнений розгляд різних продуктових груп вже не матиме практичної цінності.
У зв’язку з викладеним вище, перш ніж перейти власне до питань формування комплексу маркетингу, вбачається доцільним чітко окреслили межі об’єкта дослідження. Так, проведене автором дослідження дало можливість виділити три окремі напрями у сфері плодоовочевої переробки, які, характеризуються значними відмінностями у комплексі маркетингу (табл. 1.6.). Промислова та споживча переробка завжди чітко виділялася у сфері переробки плодоовочевої продукції, у той час як доробка плодоовочевої продукції, як самостійний напрям виробничої діяльності, виокремилася лише кілька десятиліть тому у розвинених кранах та лише формується в Україні.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ