У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Аналіз взаємодії елементів комплексу маркетингу підприємств плодоовочевої переробки

     

      Незадовільний рівень маркетингу підприємств на ринку плодоовочевої заморозки пояснюється обмеженістю ринку, недостатньою сировинною базою та іншими причинами. За таких умов надзвичайної важливості набуває дослідження взаємодії елементів комплексу маркетингу та їх залежності між собою. Приділяючи цьому особливу увагу під час формування стратегії, можна нівелювати недоліки торговельної марки (високу ціну продукта, середню якість, недостатнє фінансове забезпечення просування продукта та ін.) порівняно з іншими виробниками та отримати прибуток за рахунок сильних сторін торговельної марки. Для виконання цієї умови підприємству необхідно створювати потужний бренд, в якому будуть враховано як особливості кожного з елементів маркетингу, так і взаємозв’язкик між ними. Формування бренда (не ТМ) має високу вартість та потребує багато часу. За експертними оцінками, для замороженних продуктів (роздріб овочі, фрукти) він буде коштувати мінімум 300-400 тис. дол. США та становитиме 2 роки зусиль. Середніх розмірів компанія зможе продавати до 1тис.т цієї продукції на рік при валовому прибутку 1грн на 1кг. Таким чином, окупність підприємства за рахунок витрат на розвиток бренда збільшується на 2 роки. В середньому окупність без витрат на бренд становить 3-4 роки в галузі. Отже загалом окупність становитиме 5-6 років. Для високоризикового ринку (вступ до СОТ, сезонність виробництва, нестабільність поставок сировини) ─ це не є інвестиційно привабливим. Тому, розвивати бренд для плодоовочевої заморожки вигідно тільки зонтичним мережам, у яких налагоджено канали дистрибуції та маркетинговий відділ частину свого часу може працювати над іншим брендом. Вважаємо, що коли компанія зможе продавати на ринку 3-4 тис т продукції, тоді витрати на бренд будуть ефективними.

      Саме бренд є одним з найвагомішх факторів стимулювання збуту продукції. Найпростіший спосіб виходу на ринок плодоовочевої заморозки ─ пакувати китайську або польську сировину та інвестувати у ТМ, оскільки, як показує світовий досвід, гроші заробляють не виробництва, а бренди. Виробництво ─ це лише один з елементів, володіння яким обтяжує. Натомість, якщо підприємство має потужний бренд, воно може обирати виробника. Брендовану продукцію набагато легше рекламувати. З цією метою більшість загальнонаціональних торговельних марок по усіх сегментах досліджуваного ринку використовують різні форми BTL-маркетингу: дегустації, презентації, семплінг, нестандартні акції. Рекламуваннянебрендованої продукції ускладнюється.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.