Впровадження комплексу маркетингу в діяльність підприємств на ринку плодоовочевої переробки України
Проведене у попередніх пунктах дослідження дало можливість визначити бренд як одну з найважливіших умов ефективного маркетингу. Бренд максимізує ефективність та дає можливість отримати синергетичний ефект від комплексу маркетингу. Причому навіть успіх, на перший погляд, небрендованого продукту – соків у білих пакетах – супроводжувався формуванням потужного бренда „білий пакет”.
Враховуючи прогнозні тенденції розвитку ринку продукції плодоовочевої переробки в Україні та світі[151-154], а також світовий досвід побудови ефективного комплексу маркетингу для цього виду продукції[155], нами розроблено структурно-логічну модель формування комплексу маркетингу продукції плодоовочевої переробки, спрямованого на досягнення синергетичного ефекту (рис. 3.5., 3.6) (додаток І). Ця модель характеризується такими специфічними рисами, які, базуючись на найновіших досягненнях світової теорії та практики маркетингу, визначають її ефективність:
1) охоплює усю продукцію плодоовочевої переробки, однак враховує маркетингову специфіку окремих продуктів;
2) для кожної маркетингової групи визначає кілька основних складових усіх елементів комплексу маркетингу;
3) заснована на доведеному вище твердженні, що на досліджуваному ринку ключовим носієм синергетичного ефекту комплексу маркетингу;
4) включає логічну послідовність визначення окремих елементів комплексу маркетингу, що дозволяє сформувати сильний та цілісний бренд.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ