У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Інститут президентства та роль політичних партій в його функціонуванні

     

      Усі форми правління, що існують у світі, мають як своїх прихильників, так і опонентів. Але існувати вони не можуть без народної довіри. Народну довіру президентам, урядам, парламентам покликані забезпечити політичні партії. Взаємодіючи між собою, між інститутами громадянського суспільства та органами влади, політичні партії створюють сприятливі умови для певної форми правління в конкретній країні.

      Партійний характер формування та діяльності уряду, президента за парламентських та змішаних режимах проявляється через конкретний механізм представництва партій в кабінеті та висування кандидата на вищу посаду в державі [158; 163].

      Інститут президентства у парламентських системах має певну специфіку. У системі, заснованій на партійно-пропорційних засадах, закладена потенційна можливість зловживання політичними партіями, що складають парламентську більшість, законодавчими можливостями. Маючи істотну перевагу в парламенті, політична партія, у принципі, здатна ухвалити антидемократичні рішення. Для запобігання зловживання владою необхідно створення інституцій, здатних урівноважувати, обмежувати парламентське верховенство. Роль такої інституції виконує глава держави. У парламентських республіках, наприклад, ФРН, Італії, Австрії, глава держави (президент) вважається гарантом державної єдності й незалежності, хоча фактичний правовий статус його досить обмежений.

      Уряд практично виведений зі сфери прерогатив президента (ФРН, Греція, Швейцарія, а також Угорщина, Словаччина, Латвія та деякі інші країни). Разом із тим, президент хоча і наділяється формально важливими повноваженнями, наприклад, оголошенням про розпуск парламенту, про призначення дати чергових чи позачергових парламентських виборів, а також представляти державу у сфері міжнародних відносин, але фактично всі ці та інші повноваження він має узгоджувати з главою уряду, відповідальним не перед ним, а перед парламентом.

      Відповідно до такого розподілу прерогатив, головою виконавчої влади за парламентської форми правління є прем'єр-міністр (канцлер), який має необхідні владні повноваження для здійснення урядової політики. Прем'єр та його уряд підзвітні законодавчому органу і можуть бути відправлені у відставку парламентом за умови винесення їм вотуму недовіри. Президент не несе відповідальності за дії уряду. Він залишається гарантом правопорядку і збереження конституційного ладу.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.