У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Сутність і переваги електронної торгівлі

     

      Електронна торгівля - це фінансові операції і операції, виконувані за допомогою мережі Інтернет і приватних мереж зв'язку, в ході яких скоюються покупки і продажі товарів і послуг, а також перекази грошових коштів. Операція в електронній торгівлі може бути простим підтвердженням бажання і можливості покупки по кредитній картці і наступного за цим переказу необхідної суми з одного рахунку на іншій. Але вона може виявитися і дуже складної, коли, наприклад, для виконання операції передача інформації повинна виконуватися через багато мереж [13].

      Перші приклади електронної торгівлі корінням йдуть в банківські операції і процес, що отримав назву «Телеграфні переклади». У цьому процесі покупець уповноважував банк зробити телеграфний переклад на рахунок в іншому банку. Такий процес включав переміщення грошових коштів через країну, або на інший край світу і зазвичай використовувався крупними підприємствами і іншими самостійними комерційними організаціями. На зміну телеграфним перекладам прийшли електронні засоби передачі фінансовій інформації – процес, в ході якого один банк посилав телекс іншому, доручаючи йому переказати грошові кошти. При цьому банки повідомляли один одного про переклад телеграмами, телексами або по електронній пошті.

      Спочатку електронною торгівлею користувалися, головним чином, державні органи, крупні фінансові організації і підприємства. Потім рушійною силою формування області електронної торгівлі стали компанії-еміттенти кредитних карток. Такі фірми, як «Віза Інтернешнл», використовували приватні і комерційні мережі зв'язку для санкціонування і забезпечення чистоти фінансових операцій з кредитними картками. З середини 1980-х років комерційні оперативні інформаційні служби, такі, як «Компьюсерв» і «Сорс», дозволили своїм користувачам оперативно (у діалоговому режимі) набувати товарів або послуг, а потім вводити вартість зроблених покупок в свої місячні звіти, які часто оплачувалися за допомогою кредитних карток. Інтерес споживачів, що швидко росте, до мережі Інтернет, широке використання програм перегляду (браузеров), в яких передбачається зашифрована передача інформації про кредитні картки, і значне розповсюдження мультимедійних комп'ютерів – це лише деякі з чинників, що стимулюють розвиток електронної торгівлі в 1990-і роки. При електронній торгівлі персональний комп'ютер (ПК), підключений до мережі Інтернет, або комерційна оперативна служба використовуються для взаємодії з якою-небудь фінансовою організацією або для покупок товарів і послуг. Сума продажів товарів і послуг з мережі WWW в 1995 склала 436 млн. дол., а в 1998 – близько 46 млрд. дол [13].

      Електронна покупка може бути такою ж простою справою, як відвідини користувачем ПК комерційного вузла мережі WWW і використання кредитної картки для замовлення товарів, які потім постачальник відправить замовникові. Але вона може опинитися і складнішою справою, в яку будуть залучені не тільки постачальник товарів і послуг, але також численні агентства, що займаються обробкою, виконанням і контролем фінансової операції.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.