У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Загальна характеристика стану електронної торгівлі в Україні

     

      Що таке Інтернет ще 5-8 років тому в Україні знали далеко не всі, а його користувачами були лише одиниці, та й ті сприймали його лише як іграшку для розваг. Проте на Заході Інтернет вже тоді був популярним, інтернет-магазини - дуже модними та прибутковими. Наприкінці 1999 року в Україні вже почали з’являтися перші інтернет-магазини, які, незважаючи на несприятливий ринок, були переконані, що Інтернет розвиватиметься, працюватиме та навіть зароблятиме непогані гроші [15].

      За словами Ігоря Маньківського, директора одного з перших в Україні електронного Інтернет-магазину “Маtrіx”, перших два роки боротьба велась не за прибуток, а за виживання. Доводилось постійно пояснювати людям, що це не черговий спосіб наживи, що це не фінансова піраміда, та коли, на запитання де вас знайти, якщо товар виявиться неякісним, чули відповідь що в Інтернеті – зазвичай недовірливо та розгублено відступали. “Якщо за тиждень нам вдавалося хоч щось продати – це було свято”.

      Тим, хто на той час відкрив Інтернет-магазин в Україні, незважаючи на його очевидні переваги, залишалось лише спостерігати за бурхливим розвитком цього бізнесу на Заході та сподіватись, що найближчим часом нові технології стануть частиною і нашого життя. Наприклад, інтернет-магазин “Азбука” з’явився на початку 2000 року. Це був проект з сучасними технологіями, численним, як для такого бізнесу, персоналом та західним підходом, у якому були задіяні великі інвестиції. Невдовзі інвестиції закінчились, а очікуваних прибутків так ніхто і не отримав. Не витримавши реалій українського ринку інтернет-магазин припинив своє існування.

      “У нас з самого початку все було інакше” – розповідає Ігор Маньківський, - “наш стартовий капітал був близько 1000 доларів, а весь персонал – три чоловіки. Ми розуміли всі переваги інтернет-магазинів, спостерігали за тенденціями на Заході, у Росії – це було щось принципово нове, і для нас було важливо залишитись на цьому ринку, вижити. Звісно ж штат у 20 чоловік, якому, незалежно від прибутків потрібно платити, цьому не сприяє. Згодом, набираючи обертів, ми почали впроваджували нові технології, розширювали штат, але лише тоді, коли це було необхідно і ми напевне знали, що це обов’язково позначиться на прибутках в подальшому. Перед нами стояли конкретні завдання, які потрібно було виконати при мінімумі витрат та максимумі виконаня [10].

      Тільки через два роки після нашої офіційної появи з’явився хоч якийсь сенс займатись цією справою – до цього всі зароблені гроші вкладались у розвиток бізнесу, на відслідковування та впровадження сучасних тенденцій ринку. Тільки тоді люди почали вірити, що за допомогою Інтернету можна купувати товари так само, як і в звичайному магазині, тільки набагато швидше і зручніше. Почали з’являтись інші інтернет-магазини, багато фірм та магазинів впровадили в себе новий спосіб продажу – через мережу Інтернет”.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.