Оцінка перспектив розвитку єлектронной торгівлі за умов міжнародних інтеграційних процесів економіки України
Умови для розвитку електронної комерції в Україні треба визнати не дуже сприятливими. Причини наступні [4]:
• незадовільна інфраструктура телекомунікацій, що робить Інтернет доступним лише для мешканців великих міст;
• відсутність електронних платіжних систем загальнонаціонального масштабу;
• законодавча неврегульованість (відсутність закону про електронну торгівлю зокрема);
• низький загальний рівень культури, що провокуватиме до шахрайств з одного боку і відлякуватиме клієнтів з іншого.
Існують і фактори, які сприяють розвитку електронного бізнесу і електронної роздрібної торгівлі зокрема. Це:
• досвід торгівлі поштою (книжкова торгівля, наприклад);
• значний прошарок населення, підготовленого до простої роботи з комп'ютерною технікою та мережами;
• геополітичне та економічне положення України, яке сприяє припливу інвестицій у перспективний ринок Інтернет-бізнесу;
• наявність значної кількості специфічних сегментів роздрібної торгівлі, де економічно недоцільно відкривати спеціалізовані торговельні підприємства хоча б у кожному обласному центрі, але вигідно вести торгівлю поштою чи з допомогою Інтернет (на жаль, внаслідок економічної кризи і книготоргівля спеціальною та науковою літературою перетворилася у такий специфічний сегмент).
Крім усього сказаного, електронна роздрібна торгівля може суттєво полегшити вихід української продукції на світові ринки.
Зважаючи на перші успіхи, можна сказати, що в перспективі позитивні фактори домінуватимуть.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ