У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Фінансові аспекти маркетингової діяльності будівельних підприємств

     

      Значний вклад у дослідження завдань маркетингу зробили наступні вчені: M.Mc Naira (розгляд маркетингу з точки зору економічної перспективи), A.F. Oxenfeld (аналіз рівня задоволення споживачів), P. Mazur (вивчення соціологічного підходу) та C. Eldridge (опрацювання менеджерського підходу).

      Перший підхід звертає увагу на сам продукт (послугу), джерела постачання, канали дистриб’юції та підкреслює значення інституцій, котрі сприяють переміщенню товарів. Поняття маркетингу, використовуючи економічний підхід, добре віддзеркалює пропозиція M.Mc Naira, який вважає, що маркетинг стосується питань, пов’язаних із переміщенням товару або послуги від виробника до кінцевого споживача [2].

      Окремі авторів, які займаються проблематикою маркетингу (np. W. i I. Cunnigham) звертають увагу на рівень задоволення споживачів. Їх рішення насправді детермінують закупівлі. У такому випадку виробники повинні дуже старанно аналізувати преференції клієнтів, рівень цін, уникати, наприклад, небезпечних для потенційного клієнта товарів. Поняття, яке використовується в даному підході представив A.F. Oxenfeld, який стверджує: «маркетинг складається із чотирьох головних сфер діяльності. Перша грунтується на селекції цільової групи (сегментації). Друга стосується підприємства, завданням якого є проектування і створення такого продукту (послуги), який дасть змогу отримати відповідну маржу прибутку та забезпечить властивий рівень задоволення для клієнта. Третя сфера стосується переконання клієнта до користей закупівлі. Четверта охоплює зберігання та транспорт» [3]. Соціологічний підхід передбачає, що маркетинг є процесом, який викликає обмін між окремими суспільними групами. Одна група, яка виробляє товари або послуги, в замін отримує грошові засоби. Інші за свої послуги (наприклад, проектування, постачання, консалтинг) отримують відповідну винагороду, котра дозволяє їм приймати участь в обміні. Тому маркетинг концентрується на створенні нових продуктів чи послуг, а також ідей та інформуванні про це потенційно зацікавлених суб’єктів. Суть соціологічного підходу використовує прагнення задоволення суспільних потреб, які постійно змінюються. Одночасно зі збагаченням деяких груп змінюються їх преференції щодо закупівель, цінностей та моделі життя. Дійсність вище наведеного підходу підтверджує дефініція, яка була представлена P. Mazur, який вважає, що маркетинг є послугою, що створює відповідний життєвий стандарт суспільства [4].

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.