У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Концепція управління підприємством за вартістю: сутність, об’єкт оцінки

     

      У другій половині XX століття почався перехід до ери постіндустріаль-ного розвитку. Поряд з розвитком теорії власне постіндустріального суспільства з’явилися нові терміни і концепції, тобто формування постіндустріальної теорії відбувалося не тільки шляхом широких узагальнень, але й шляхом дослідження часткових питань постіндустріалізму [180 с. 51]. Серед нових концепцій управління, що виникли та розвивалися протягом другої половині XX століття, слід назвати стратегічний менеджмент, концепцію управління за відхиляннями, концепцію управління за результатами, процесний менеджмент, ситуаційне управління. Однією з останніх сформувалася концепція управління на основі оцінок вартості підприємства, яка спирається на концепції, що виникли раніше.

      Нова управлінська парадигма – вартісний підхід – з’явилася в теорії та практиці управління під впливом об’єктивних змін у світовому суспільному розвитку. Новий напрям управлінської діяльності – управління підприємством за вартістю – виник на стикові двох сфер знань – оцінки та управління. Він базується на визнанні як головного стратегічного критерію успішної діяльності підприємства зростання вартості бізнесу [45]. Хоча широко як у перекладній, так і у вітчизняній літературі, наприклад [16,52,131,179], застосовується термін “управління вартістю”, коректніше використовувати термін “управління за вартістю”. Але ж управління все ж такі здійснюється підприємством. Приріст його вартості є тільки критерієм якості прийнятих управлінських рішень.

      Концепція управління підприємством на основі оцінок зростання його вартості (Value Based Management або VBM) сформувалася в середині 80-х ро-ків XX століття як інтегрована концепція економічного аналізу управлінських рішень, яка базується на фундаментальних результатах теорії корпоративних фінансів і методах стратегічного менеджменту [223, с. 71]. Об'єднавши в собі весь попередній досвід розвитку концепцій управління, вартісний підхід від-биває якісний стрибок в ідеології оцінки і прийняття управлінських рішень. Р. Холт відзначив, що “концепція підвищення цінності фірми та важливості ком-плексного аналізу при прийнятті фінансових рішень – два принципи, які ніко-ли не будуть витиснуті новими аналітичними прийомами” [174, с. 9].

      Основою концепції є розуміння того факту, що для власників підприємства головним є приріст їх добробуту як результат функціонування об’єкта володіння. При цьому добробут власників підприємства вимірюється ані потужностями, що вводяться, ані чисельністю працівників, що зайняті на підприємстві, ані оборотом коштів, ані іншими параметрами, а тільки вартістю підприємства, яким вони володіють [101].

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.