У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ

     

      Нарахування земельного податку та орендної плати Сфери застосування грошової оцінки земель визначаються українським законодавством і методиками грошової оцінки земель різних категорій, затверджених Кабінетом Міністрів України. До головних сфер застосування грошової оцінки відносяться: оподаткування земель, оренда, приватизація земельних ділянок, передача землі у власність, спадщину, під заставу, дарування, визначення розміру внеску до статутних фондів акціонерних товариств, об’єднань, кооперативів.

      В Україні оподаткування встановлюється та регулюється відповідно до Закону України “Про систему оподаткування” (5). Встановлення податків і зборів, а також пільг платникам здійснюється Верховною Радою України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, сільськими, селищними, міськими радами відповідно до цього закону та інших: Закон України “Про оподаткування прибутку підприємства” (6), “Про податок на додану вартість” (7), “Про фіксований сільськогосподарський податок” (8).

      Земельний податок є складовою загальної системи оподаткування. Згідно статті 1 Закону України “Про плату за землю” (3): “Податок – це обов’язковий платіж, що справляється з юридичних і фізичних осіб за користування земельними ділянками". Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель. Розміри податку за земельні ділянки, грошову оцінку яких не встановлено, визначаються до її встановлення в порядку визначеному цим законом. Земельний податок сплачують власники землі і землекористувачі, крім орендарів та інвесторів – учасників угоди про розподіл продукції.

      Згідно зі звітами Держкомстату України земельний податок становить 2-5 % (певні коливання пов’язані зі змінами законодавства з року в рік) від загальних надходжень до державного бюджету. До 2001 року надходження від земельного податку розподілявся таким чином: 80% коштів до державного бюджету, 20% - до місцевих за місцем збору земельного податку. Тепер всі 100% коштів, що надходять від земельного податку, залишаються в місцевих бюджетах, що більщою мірою відповідає практиці більшості розвинених країн (29).

      властивостей земельних ресурсів. Земля набуває певної вартості через своє місцерозташування, якісні показники, фізичний та хімічний склад чи інші унікальні властивості. Тому саме та територіальна громада, яка веде господарську діяльність на тій чи іншій території, вправі розпоряджатись грошовими потоками, що формуються від використання земель.

      Плата за землю запроваджується з метою формування джерела коштів для фінансування заходів, щодо раціонального використання та охорони земель, підвищення родючості грунтів, відшкодування витрат власників землі і землекористувачів, пов’язаних з господарюванням на землях гіршої якості, ведення земельного кадастру, здійснення землеустрою та моніторінгу земель, проведення земельної реформи та розвитку інфраструктури населених пунктів.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.